تلفن همراه

گوشی

March 28, 2022
16:54 دوشنبه، 8ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134599

تقاضا برای آیفون SE 2022 کمتر از انتظار است

 
تحلیلگران پیش از این انتظار داشتند که آیفون SE 2022 فروش بسیار بالایی داشته باشد. با این حال «مینگ-چی کو» می‌گوید این دستگاه فروشی کم‌تر از انتظار دارد و تقاضا برای آن به اندازه پیش‌بینی‌ها نیست.
 
کوپرتینویی‌ها در رویداد «Peek Performance» خود از نسل جدید آیفون SE پرده‌برداری کردند. این گوشی طراحی قدیمی مشابه به آیفون 8 دارد، اما در عوض قلب تپنده آن تراشه Apple A15 Bionic است که قدرت بسیار زیادی دارد. به هر حال گفته می‌شود که این گوشی نتوانسته فروشی مطابق انتظارات داشته باشد.
 
آیفون SE 2022 به اندازه پیش‌بینی‌های قبلی محبوب نیست
 
 
به گزارش منبع آگاه، مینگ-چی کو که تحلیلگر معروف اپل به شمار می‌رود اخیرا فاش کرده که آیفون SE 2022 به اندازه پیش‌بینی‌های او محبوب نبوده، زیرا تقاضای مشتریان برای این گوشی زیاد نبوده است.
 
اپل محدودیتی از لحاظ تأمین موجودی آیفون SE جدید خود ندارد. حتی قرنطینه شانگهای نیز روی زنجیره تأمین محصول این گوشی تأثیر نگذاشته‌اند؛ با این وجود iPhone SE 2022 با مشکل میزان تقاضا مواجه است و نه مشکل تأمین موجودی.
 
پیش از این، مینگ-چی کو پیش‌بینی می‌کرد که این گوشی حدود 25 تا 30 میلیون دستگاه فروش داشته باشد. احتمالا این اتفاق در نهایت رخ نمی‌دهد. اکنون کو می‌گوید که محموله‌های به‌فروش رسیده از این گوشی به حدود 15 تا 20 میلیون دستگاه خواهد رسید.
 
برخی افراد پیش از معرفی رسمی iPhone SE 2022، معتقد بودند که این گوشی رکورد فروش‌ها را خواهد شکست و حتی کاربران اندرویدی نیز به خرید این گوشی ترغیب می‌شوند، اما واقعیت طور دیگری رقم خورد.
 
برای یادآوری، نسل جدید آیفون SE از سخت‌افزاری قدرتمندتر نسبت به قبل، اینترنت 5G و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند. قیمت این گوشی از 429 دلار در آمریکا شروع می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.