تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

March 29, 2022
11:34 سه شنبه، 9ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134607

دادستانی مشهد: بلیت بازی ایران لبنان را فقط از سامانه آنلاین خریداری کنید

 
نماینده دادستان مشهد از جعلی و غیرقانونی بودن خرید و فروش بلیت های بازی ایران و لبنان، خارج از سامانه معرفی شده خبر داد.
 
«صادق صفری» در کمیسیون نظم و امنیت مسابقات ورزشی خراسان رضوی گفت: «دادستانی با هر سایت یا شخصی که در زمینه بازار سیاه بلیت دیدار ایران و لبنان فعالیت داشته باشد، برخورد قاطع خواهد کرد.»
 
او تاکید کرده که هواداران فقط از سایت رسمی مبادرت به خرید بلیت کنند و هر بلیتی خارج از این سامانه جعلی بوده و خرید و فروش آن غیرقانونى است.
 
نماینده دادستان مشهد گفت: «افرادی که بلیت‌ها را از بازار سیاه خریداری کرده باشند توسط عوامل انتظامی از ورودشان به دلیل داشتن بلیت جعلى ممانعت به عمل خواهد امد.»
 
بازی تیم‌های ملی ایران و لبنان امروز سه شنبه ۹ فروردین ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار می‌شود. بلیت‌های این بازی از چند روز پیش سر از بازار سیاه در آورده و در برخی سایت های آگهی نیز دیده می‌شود. به نظر میرسد این آگهی‌ها جعلی بوده و علاقه‌مندان به فوتبال باید بلیت خود را از سامانه رسمی خریداری کنند.
 
هواداران برای خرید بلیط می‌توانند هم‌اکنون به سامانه www.footballeticket.ir مراجعه و بلیت این دیدار را تهیه کنند.قیمت هر بلیت این دیدار ۵۰ هزار تومان است و هشت هزار بلیط به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است این دیدار فقط با هشت هزار تماشاگر مرد برگزار خواهد شد و تمهیداتی برای حضور زنان هوادار برای تماشای بازی تیم ملی فوتبال اندیشیده نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.