تجارت الکترونیک

رسانه‌های اجتماعی

فناوری اطلاعات

March 30, 2022
11:40 چهارشنبه، 10ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134631

نتفلیکس ظرف شش ماه سومین استودیوی بازی‌سازی را خرید

 
نتفلیکس اعلام کرد که در حال خرید یک استودیوی بازی‌سازی دیگر به نام Boss Fight Entertainment است. این سومین استودیوی بازی‌سازی است که در شش ماه اخیر به زیرمجموعه نتفلیکس اضافه می‌شود و قرار است توانایی‌های این شرکت در ارائه بازی‌های جذاب به کاربران را ارتقا دهد.
 
نتفلیکس می‌گوید Boss Fight Entertainment در زمینه ساخت بازی‌های جذاب در ژانرهای مختلف تجربه‌ای غنی دارد. این ادعا احتمالا بیش از همه درباره توسعه‌دهندگان «باس فایت اینترتینمنت» صدق می‌کند، چون خود استودیو تاکنون فقط یک بازی روانه بازار کرده است.
 
نتفلیکس دغدغه‌های مالی باس فایت را برطرف می‌کند
تنها بازی این استودیو Dungeon Boss نام دارد که یک بازی نقش‌آفرینی استراتژیِ نوبتی برای اندروید و iOS است. این بازی اولین بار در سال 2015 عرضه شد و ظاهرا تا دسامبر 2020 به طور مرتب به‌روزرسانی دریافت می‌کرد. باس فایت اینترتینمنت در بیانیه‌ای درباره ملحق شدن به نتفلیکس نوشت:
 
«ماموریت باس فایت ارائه بازی‌های ساده، زیبا و جذاب برای کاربران در هر جایی است که خودشان ترجیح می‌دهند. تعهد نتفلیکس به ارائه بازی‌ها به عنوان بخشی از اشتراک کاربران بدون نمایش تبلیغات، به توسعه‌دهندگانی مثل ما اجازه می‌دهد بدون داشتن دغدغه درباره درآمدزایی تمرکزمان را روی خلق خود بازی‌ها بگذاریم. از پیوستن به نتفلیکس بی‌اندازه هیجان‌زده‌ایم چرا که می‌خواهیم همزمان با انجام کاری که عاشقش هستیم، به شکل‌دهی آینده بازی‌ها در نتفلیکس مشغول شویم.»
 
این سرویس استریم می‌گوید رئیس باس فایت در سمت خود در مقر این شرکت در آستین تگزاس باقی می‌ماند. در حال حاضر هیچ صحبتی از آینده بازی Dungeon Boss به میان نیامده و نمی‌دانیم با این خرید چه سرنوشتی خواهد داشت. این بازی از خریدهای درون برنامه‌ای استفاده می‌کرد و باید دید که آیا در آینده تغییراتی در این بازی اعمال خواهد شد یا نه.
 
نتفلیکس پیش‌تر در ماه سپتامبر 2021 استودیوی Night School و قبل‌تر در ماه مارس استودیو Next Games را خریداری کرده بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.