اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

March 30, 2022
16:25 چهارشنبه، 10ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134641

سریال جناب عالی از صدا و سیما به تلوبیون پلاس رفت؛ اولین سریال اختصاصی پلتفرم

 
سرانجام وضعیت پخش سریال «جناب عالی» که پیش از این به نظر می‌رسد توقیف شده، مشخص شد و این مجموعه طنز، همزمان با ماه رمضان بصورت اختصاصی از سامانه تلوبیون پلاس پخش می‌شود. پیش از این قرار بود که سریال جناب عالی از شبکه نسیم به عنوان سریال نوروزی پخش شود اما بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد و حالا از کنداکتور شبکه نسیم خارج شده و قرار است به عنوان اولین سریال اختصاصی تلوبیون پلاس از این پلتفرم پخش شود.
 
روابط عمومی سریال، مجموعه طنز سیاسی- اجتماعی جنابِ عالی که پیش از این قرار بود در ایام نوروز ۱۴۰۱ از تلویزیون پخش شود، اکنون از چهاردهم فروردین همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان به عنوان اولین اثر نمایشی اختصاصی تلوبیون پلاس، از طریق این سامانه عرضه خواهد شد.
 
تا به این لحظه مشخص نیست که چرا سریالی که امکان پخش آن از تلویزیون وجود نداشته چطور می‌تواند در یک سامانه متعلق به همین سازمان و با چارچوب‌های همین سازمان، به صورت اینترنتی به نمایش در بیاید.
 
 
تلوبیون سرویس نمایش محتوای آرشیو سازمان صدا و سیما است که حالا به معرفی سرویس تلوبیون پلاس به رقابت مستقیم با شرکت‌های خصوصی خدمات VOD مانند فیلیمو و نماوا پرداخته است و بزرگترین تفاوتش با آن‌ها در رایگان بودن اشتراک خدمات تلوبیون پلاس است. راه‌اندازی این سامانه تا امروز انتقادات زیادی برجای داشته چرا که با ارائه شدن پلتفرم تلوبیون پلاس شاهد رقابت مستقیم یک نهاد دولتی با نهادهای خصوصی خواهیم بود وبا توجه به عدم برابری امکانات و توانایی‌های صدا و سیما با دیگر پلتفرم‌ها امکان رقابت بین این پلتفرم‌ها و تلوبیون پلاس از بین می‌رود.
 
از آنسو برخی کارشناسان بر این باورند که بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌هایی را که امکان پخش در شبکه‌های تلویزیونی ندارند می‌توان در پلتفرم‌های وابسته به این سازمان پخش کرد و حالا این پیشنهاد با پخش جناب عالی از تلوبیون پلاس تحقق پیدا کرده است.
 
همزمان با مشخص شدن وضعیت پخش این سریال، از پوستر رسمی آن با طرحی از حامد مسعودی‌فر رونمایی به عمل آمد.

 
جنابِ عالی به تهیه کنندگی مصطفی رضوانی، کارگردانی عادل تبریزی و نویسندگی مشترک عادل تبریزی و رویا خسرونجدی، در ١٣ قسمت تولید شده و با زبانی طنز به مشکلات نظام اداری و سیاسی کشور می‌پردازد.
 
در خلاصه داستان این سریال آمده است: امیرعلی با مدرک دکترا، در جستجوی شغلی آبرومند است که سرنوشت او را در معرض انتخابی سخت قرار می‌دهد…!
 
امیرحسین رستمی، حسین سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، میرطاهر مظلومی، مهوش وقاری، گیتی معینی، رضا بنفشه‌خواه، سروش طاهری، محمد الهی، امیرمحاسبتی، ایمان اسماعیل‌پور، کیوان صباغ، جواد سلطانی، بلور سادات کسائیان، بیتا سحرخیز و منوچهر آذری ترکیب بازیگران این سریال را شکل می‌دهند.
 
جزئیات بیشتر از نحوه و زمان پخش این سریال در سامانه تلوبیون‌پلاس بزودی منتشر می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.