تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

March 31, 2022
10:54 پنجشنبه، 11ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134643

تاریخ برگزاری کنفرانس بیلد 2022 مایکروسافت اعلام شد

 
مایکروسافت رسماً اعلام کرد کنفرانس بیلد 2022 را از سوم تا پنجم خردادماه امسال به‌‌صورت مجازی برگزار می‌کند. بیلد کنفرانسی با محوریت توسعه‌دهندگان و متخصصان IT است.
 
کنفرانس سالانه‌ی مایکروسافت بیلد که با تمرکز بر توسعه‌دهندگان شرکت ردموندی برگزار می‌شود، امسال باری دیگر باز خواهد گشت. براساس گزارش ورج به نقل از بیانیه‌ی مایکروسافت، مراسم Build 2022 همچون دو مراسم اخیر، به‌صورت آنلاین از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ می (۳ تا ۵ خرداد) برگزار خواهد شد.
 
مایکروسافت همه‌ساله در کنفرانس بیلد از توسعه‌دهندگان، مهندسین، متخصصان حوزه‌ی فناوری اطلاعات، دانشجوها و استارتاپ‌ها میزبانی می‌کند تا جدیدترین فناوری‌ها و دستاوردهای خود در ویندوز، آفیس و دیگر محصولات را به آن‌‌ها نمایش دهد.
 
کنفرانس بیلد همواره زنده در سیاتل برگزار می‌شد، بااین‌حال مایکروسافت در سال ۲۰۲۰ مجبور شد این رویداد را به فرم مجازی برگزار کند. امسال نیز دنیاگیری ویروس کرونا باری دیگر باعث شده است ردموندی‌ها مجبور شوند تصمیم به برگزاری بیلد به‌صورت مجازی بگیرند.
 
البته امسال شاهد اعمال برخی تغییرات در روند برگزاری مراسم خواهیم بود. به گفته‌ی مایکروسافت، بیلد امسال شامل «محتواهایی مختص‌ به بازارها» برای فرانسه، آلمان، ژاپن، آمریکای لاتین و بریتانیا خواهد بود. مایکروسافت برای مناطق زمانی مختلف جلسات پرتعدادی برگزار می‌کند و مراسم امسال نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
 
مراسم بیلد ۲۰۲۲ با برگزاری نطق اصلی در ساعت ۲۰:۰۰ روز سوم خرداد به وقت تهران آغاز خواهد شد.
 
مایکروسافت در مراسم بیلد ۲۰۲۱ به‌صورت اولیه اعلام کرد که در نظر دارد نسل جدید ویندوز را معرفی کند (و بعداً ویندوز ۱۱ رونمایی شد). مایکروسافت هفته‌ی آینده رویدادی ویژه برای اعلام اخبار جدید ویندوز برگزار می‌کند، بنابراین احتمالاً در بیلد 2022 مانور خاصی را روی ویندوز شاهد نخواهیم بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.