اپراتورها

تلفن همراه

April 3, 2022
13:29 یکشنبه، 14ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134702

مکالمه نامحدود با 5 مشترک در طرح رمضان همراه اول

همراه اول در ماه مبارک رمضان امسال، فرصت مکالمه نامحدود با 5 شماره همراه اولی و برنده شدن در قرعه‌کشی 30 جایزه 10 میلیون تومانی را برای مشترکان خود فراهم کرد.
 
 
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اولی ها امسال نیز می توانند با فعالسازی طرح ویژه ماه مبارک رمضان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، به استقبال این ماه پرفضیلت و البته با شکل و شمایلی متفاوت بروند.
 
این طرح ویژه که تمامی مشترکان همراه اول را در بر می گیرد، امکان مکالمه نامحدود با 5 شماره همراه اولی را از آغاز این ماه مبارک (14 فروردین 1401) تا 13 اردیبهشت 1401 را فراهم می سازد.
 
مشترکان برای بهره مندی از مزایای این طرح، با شماره گیری کددستوری «ستاره 10 ستاره 43 مربع» و تنها با پرداخت 4900 تومان، فرصت مکالمه نامحدود در این بازه زمانی را با 5 شماره همراه اولی خواهند داشت.
 
محدودیتی در شیوه ثبت 5 شماره وجود ندارد؛ به نحوی که مشترکان می توانند هر 5 شماره را از لحظه ورود به طرح، ثبت یا اینکه به مرور زمان شماره های دلخواه خود را وارد کنند.
 
طبق اعلام، مشترکان همراه اولی پس از وارد کردن 5 شماره، امکان تغییر شماره نخواهد داشت.
 
در صورتی که هر کدام از 5 شماره مقصد با مواردی نظیر «تخلیه»، «قطع دو طرفه»، «تعلیق» یا «غیرفعال» مواجه باشد، امکان اضافه کردن به لیست وجود نخواهد داشت و پیامی با مضمون «نرمال نبودن خط» موردنظر برای مشترکان ارسال می شود تا بتوانند آن را با شماره دیگری جایگزین کنند.
 
در طرح ویژه ماه مبارک رمضان همراه اول، 30 جایزه 10 میلیون تومانی مختص مشترکان مشارکت کننده در طرح نیز در نظر گرفته شده که بعد از پایان ماه مبارک قرعه کشی خواهد شد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.