تلفن همراه

گوشی

April 5, 2022
11:05 سه شنبه، 16ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134765

سامسونگ در سکوت خبری نسخه 2022 گلکسی S20 FE را روانه بازار کرد

 
گلکسی S20 FE یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ در زمان عرضه بود و ظاهرا همین موضوع باعث شده که این کمپانی در کره جنوبی از نسخه 2022 آن رونمایی کند. اگرچه در ابتدا تصور می‌شد که این دستگاه دروغ اول آوریل باشد، اما با یک دستگاه واقعی روبه‌رو هستیم. این محصول که همچنان از تراشه اسنپدراگون 865 بهره می‌برد، با قیمت پایین‌تری نسبت به نسخه اصلی‌اش در کره جنوبی به فروش می‌رسد.
 
در حالی که سامسونگ به‌تازگی گلکسی S21 FE را روانه بازار کرده، حالا تصمیم گرفته نسل قبلی آن را تحت نسخه 2022 روانه بازار کند، اما این محصول چه مشخصات و ویژگی‌هایی دارد؟
 
مشخصات نسخه 2022 گلکسی S20 FE
این گوشی سامسونگ به نمایشگر 6.5 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده که در مرکز بخش بالایی آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.
 
 
روی پنل پشتی نسخه 2022 گلکسی S20 FE همچنان از یک ماژول مستطیلی با سه دوربین استفاده شده که شامل دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی و دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو می‌شود.
 
قدرت این گوشی سامسونگ را تراشه پرچمدار اما قدیمی کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 تامین می‌کند که توسط 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. کره‌ای‌ها برای این محصولشان از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده‌اند، اما اطلاعی از سرعت شارژ آن نداریم. علاوه بر این نمی‌دانیم گلکسی S20 FE جدید با اندروید 11 روانه بازار شده یا اندروید 12.
 
در حال حاضر اطلاعی از عرضه جهانی این گوشی هوشمند نداریم، با این حال قیمتش در کره جنوبی برابر 574 دلار اعلام شده و در رنگ‌های سفید، بنفش روشن و آبی به فروش می‌رسد. قیمت نسخه اصلی‌اش 649 یورو بود. این محصول از طریق اپراتورهای KT و LG Uplus عرضه می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.