اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

April 5, 2022
16:38 سه شنبه، 16ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134794

سوار ابرها؛ پنجمین رویداد سالانه ابر آروان ۲۸ فروردین برگزار می‌شود

 
ابر آروان پنجمین رویداد سوار ابرها (RTC22) را ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ برای مخاطبان ایرانی و خارجی خود برگزار می‌کند. در این رویداد، متخصصان ابر آروان از به‌روزترین تکنولوژی‌های ابری جهان و محصولات و خدمات ابری آروان می‌گویند و گزارشی از تازه‌ترین دستاوردهای آروان در ایران و بازار بین‌الملل ارایه می‌دهند.
 
امسال  قرار است شاهد اتفاقات هیجان‌انگیزی در رویداد سوار ابرها باشیم؛ از خبر راه‌اندازی و گسترش دیتاسنترهای ابری تا به‌دست آوردن رتبه‌های تک‌رقمی محصولات آروان در مقایسه با برجسته‌ترین بازیگران فناوری ابری در دنیا.
 
آروان در سوار ابرهای پنجم، در کنار رونمایی از نسل جدید محصولات و خدمات خود هم‌چون شبکه‌ی توزیع محتوا، سرور ابری، فضای ابری، پلتفرم ویدیویی و کانتینر ابری، از همکاری‌های تازه و شرکای تجاری‌اش صحبت می‌کند و از ابرهایی به وسعت جهان می‌گوید. 
 
مدیران ارشد سازمانی، استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین، مدیران فنی، متخصصان ابری، توسعه‌دهندگان، برنامه‌نویسان و علاقه‌مندان به فناوری‌های پیشرفته مخاطب این رویداد به‌شمار می‌روند.
 
امسال بر خلاف سوار ابرهای پیشین، به‌دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا، پذیرش حضوری این رویداد بسیار محدود شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از نشانی  پنجمین رویداد سوار ابرها برای تماشای آنلاین آن ثبت‌نام کنند. 
 
سوار ابرهای پنجم (RTC22) با همکاری بانک پاسارگاد، فناپ و پی‌پاد برگزار می‌شود و پخش زنده‌ی این رویداد از وب‌سایت ابر آروان و شبکه‌ی اینترنتی آرپا در اپلیکیشن پی‌پاد از ساعت ۱۷:۳۰ یکشنبه ۲۸ فرودین ۱۴۰۱ دردسترس مخاطبان است. 
 
برای آشنایی با سخنرانان و ثبت‌نام در این رویداد می‌توانید به صفحه‌ی پنجمین رویداد سوار ابرها سر بزنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.