تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

April 8, 2022
13:21 جمعه، 19ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134856

نمونه اولیه کیف پول سخت افزاری رمزارز جک دورسی با طرح سنگی

 
 
شرکت خدمات مالی «جک دورسی» که نام آن سال گذشته از Square به Block تغییر پیدا کرد، روی توسعه کیف پول سخت افزاری بیت کوین کار می‌کند و حالا نمونه اولیه آن به نمایش گذاشته شده است.
 
«جسی دوروگوسکر» رهبر بخش سخت‌افزار Block به تازگی تصویری را در توییتر منتشر کرد که چندین دستگاه را نشان می‌دهد و ظاهرا تمام آن‌ها شامل حسگرهای اثرانگشت و درگاه‌ شارژ USB-C می‌شود.
 
کیف پول سخت افزاری شبیه به سنگ با ویژگی‌های امنیتی
 
در مورد تصویر به اشتراک گذاشته شده، همانطور که دورسی اشاره می‌کند، کیف پول سخت افزاری Block شبیه به گونه‌های مختلفی از «قطعات سنگی» مانند سنگ مرمر و گرانیت به نظر می‌رسد که ظاهر و شکل منحصر به فردی دارند. Block اخیرا در پست وبلاگ خود اشاره کرده بود که هر دو قابلیت بخشی از کیف پول سخت افزاری آن‌ها خواهد بود.
 
دورسی در ژوئن 2021 اشاره کرد بود که شرکت او روی کیف پول کریپتو کار می‌کند و از آن زمان تاکنون، جزئیات کمی در مورد آن منتشر شده است. همچنین به گفته این شرکت، کیف پول سخت افزاری تنها یک جز سیستم ذخیره‌سازی کریپتو آن‌ها محسوب می‌شود و یک برنامه موبایلی مربوطه نیز خواهد داشت.
 
«لیندسی گروسمن» رئیس بخش محصولات، بازاریابی و مشارکت کیف پول Block با ارسال بیانیه‌ای به ورج توضیح داد که این تصاویر نمونه‌های اولیه‌ای هستند که توسط آن‌ها برای بخش کیف پول سخت افزاری‌ مورد آزمایش قرار گرفته و شامل یک اپلیکیشن موبایل و مجموعه‌ای از ابزارهای بازیابی می‌شود. او همچنین توضیح داد که به زودی اطلاعات بیشتری درباره اکتشافات آینده این شرکت به اشتراک گذاشته خواهد شد.
 
همانطور که جک دورسی هنگام تغییر نام شرکت مالی خود به Block توضیح داده بود: «مهم نیست که چه تغییری داشته باشیم یا چگونه رشد کنیم، ما به ساخت ابزارهایی برای افزایش دسترسی به اقتصاد ادامه خواهیم داد.» به نظر می‌رسد مدیرعامل سابق توییتر تصمیم جدی درباره حضور در بازار کریپتو با Block گرفته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.