اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

April 10, 2022
11:42 یکشنبه، 21ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134910

گوگل کانال یوتیوب پارلمان روسیه را مسدود کرد

 
سخنگوی شرکت آمریکایی گوگل اعلام کرد که این شرکت کانال رسمی یوتیوب دوما (پارلمان روسیه) را به دلیل تحریم‌ها علیه مسکو مسدود کرده است.
 
 به نقل از خبرگزاری تاس، سخنگوی شرکت آمریکایی گوگل در گفتگو با تاس اعلام کرد که این شرکت کانال رسمی یوتیوب دوما (پارلمان روسیه) را به دلیل تحریم‌ها علیه مسکو مسدود کرده است.
 
این سخنگو در ادامه گفت: گوگل از تمام قوانین قابل اعمال ناشی از تحریم ها و قوانین تجاری تبعیت می کند.
 
وی در ادامه افزود: اگر متوجه شویم که یک حساب (کاربری) شرایط خدمات ما را نقض می کند، اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.
 
بر اساس گزارش ها، گوگل کانال یوتیوب دومای روسیه با نام Duma TV را مسدود کرده است.
 
پیش از این سازمان تنظیم کننده مقررات ارتباطات روسیه Roskomnadzor اعلام کرده بود که تبلیغات منابع اطلاعاتی گوگل در این کشور به دلیل عدم رعایت قوانین ممنوع شده است.
 
به گفته این سازمان، یوتیوب که متعلق به گوگل است، از حذف بیش از 12000 ویدیوی منتشر کننده اخبار جعلی درباره روند عملیات نظامی روسیه در اوکراین خودداری کرده بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.