تلفن همراه

گوشی

April 10, 2022
17:01 یکشنبه، 21ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134930

تصویر موبایل تاشوی جدید ویوو منتشر شد

 
رندر جدیدی از موبایل تاشو ویوو به نام «ویوو ایکس فولد» منتشر شده است.
 
 به نقل از گیزموچاینا، شرکت ویوو قرار است در ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) دستگاه «ویوو ایکس فولد» را در بازار چین عرضه کند. در همین راستا ایشان آگروال کارشناس فناوری و افشا کننده گجت ها، رندری با کیفیت از این موبایل هوشمند را منتشر کرده است.
 
در این رندرها «ویوو ایکس فولد» در ۲ رنگ سیاه- خاکستری و آبی نمایش داده شده است. طراحی تاشو موبایل در رندرها نیز مشخص است و به نظر می رسد پنل خارجی آن نیز کمی خمیده است.
 
این موبایل دارای نمایشگر خارجی ۶.۵۳ اینچی آمولد است که روی آن یک حفره برای قرار گرفتن دوربین سلفی وجود دارد. هنگامیکه دستگاه باز می شود، یک نمایشگر آمولد ۸.۰۳ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و وضوح ۲K نمایان می شود.
 
ماژول دوربین پشتی بزرگ است. دوربین اصلی دستگاه ۵۰ مگاپیکسل است که در کنار آن یک لنز اولتراواید ۴۸، یک دوربین پرتره ۱۲ و یک لنز پریسکوپ ۸ مگاپیکسل وجود دارد. دوربین سلفی این نمایشگر داخی دستگاه نیز ۱۶ مگاپیکسلی است.
 
تراشه به کاررفته در دستگاه اسنپ دراگون 8Gen1 SoC با ۱۲ گیگابایتRAM و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است. در کنار این موارد یک باتری ۴۶۰۰ ملیل آمپری با پشتیبانی از شارژ بی سیم ۵۰ واتی نیز در دستگاه وجوددارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.