اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

April 12, 2022
14:37 سه شنبه، 23ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134989

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان فناوری اطلاعات منصوب شد

 
معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی سازمان فناوری اطلاعات ایران با حکم معاون وزیر ارتباطات منصوب شد.
 
به گزارش سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد خوانساری در حکمی سید اسماعیل میرزاد را به سمت معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی این سازمان منصوب کرد.
 
در حکم رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران برای معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی، علاوه بر وظایف مشخص این جایگاه، ماموریت‌هایی نیز در نظر گرفته شده که از جمله مهمترین آنها می‌توان به، چابک‌سازی، بهبود و اصلاح فرآیندهای سازمانی حوزه معاونت، هوشمندسازی و شفاف سازی فرایندهای مالی و نیز اجرای دقیق قوانین و مقررات مالی و محاسباتی و شفاف سازی اطلاعات مالی و اداری و نظارت بر حسن اجرای آن‌ها اشاره کرد.
 
معاون وزیر ارتباطات در حکم خود خطاب به سید اسماعیل میرزاد، خواستار انجام اقدام‌ها و هماهنگی‌های لازم به منظور تأمین زیرساخت‌های قانونی مرتبط و سرمایه انسانی موردنیاز و تدوین ساز و کارهای همکاری در قالب‌های مختلف اعم از مشارکت عمومی – خصوصی به منظور بهره‌برداری از ظرفیت‌های بخش خصوصی، دانشگاه‌ها و مراکز شتاب دهی توسعه زیست بوم فناوری اطلاعات به ویژه شبکه ملی اطلاعات نیز شده است.
 
اسماعیل میرزاد سوابقی چون مدیرکلی دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی پژوهشگاه ارتباطات، مدیرکلی دفتر حوزه ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشاور معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و مدیر ارتباطات بین الملل آن سازمان و معاون اداره کل امور بین الملل و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در کارنامه مدیریتی خود دارد.
 
پیش از این حسین ملک معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی سازمان فناوری اطلاعات ایران بود که به تازگی به سمت معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت پست بانک ایران منصوب شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.