اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

April 16, 2022
11:23 شنبه، 27ام فروردینماه 1401
کد خبر: 135077

رقیب ایلان ماسک پیدا شد: شرکت Thoma Bravo هم مایل به خرید توییتر است

 
شرکت Thoma Bravo با توییتر تماس گرفته و اعلام کرده که قصد دارد مشابه ایلان ماسک، برای خرید این شبکه اجتماعی اقدام کند. در حال حاضر مشخص نیست که این شرکت می‌خواهد چقدر بابت خرید توییتر بپردازد، اما احتمالا باید قیمتی در حدود رقم 43 میلیارد دلاری مدیرعامل تسلا ارائه کند.
 
به گزارش رویترز، منابع آگاه می‌گویند شرکت خصوصی Thoma Bravo که تا پایان ماه دسامبر بیش از 103 میلیارد دلار دارایی داشت، به توییتر اطلاع داده که می‌خواهد پیشنهادی را برای خرید این شبکه اجتماعی ارائه کند. با این حال، فعلا مشخص نیست که چه رقمی پیشنهاد خواهد شد.
 
در واقع منابع آگاهی که نخواسته‌اند هویتشان فاش شود، می‌گویند حتی مشخص نیست که این پیشنهاد واقعا ارائه شود. سخنگوی شرکت Thoma Bravo از اظهارنظر در این باره خودداری کرده و توییتر هم به درخواست رسانه‌ها در این باره پاسخی نداده است.
 
توییتر باید پیشنهاد دو خریدار را بررسی کند
خبرگزاری نیویورک پست هم پنج‌شنبه در گزارشی مدعی شده بود که Thoma Bravo در حال ارزیابی شرایط برای ارائه پیشنهادی برای خرید توییتر است. به نظر می‌رسد که این شرکت با پیش آمدن ایلان ماسک شرایط را برای اقدام به خرید این شبکه اجتماعی مناسب دیده است.
 
پنج‌شنبه در گزارشی مشخص شد که ایلان ماسک نامه‌ای به هیئت مدیره توییتر فرستاده و در آن پیشنهاد خرید شرکت به مبلغی در حدود 43 میلیارد دلار را مطرح کرده است. در ادامه هیئت مدیره این کمپانی اعلام کرد که پیشنهاد ماسک را بررسی خواهد کرد ولی هنوز پاسخی به‌صورت رسمی در خصوص این پیشنهاد ارائه نشده است. برای کسب اطلاع از اتفاقات دو روز اخیر پیرامون ماسک و توییتر، خواندن این مطلب را پیشنهاد می‌کنیم.
 
ایلان ماسک تاکید کرده که هدفش از خرید این شبکه اجتماعی درآمدزایی نیست و می‌خواهد الگوریتم توییتر را متن باز کند. او همچنین می‌گوید در صورت عدم پذیرش پیشنهادش، برنامه‌های جایگزینی در سر دارد. ماسک با حدود 80 میلیون دنبال‌کننده، یکی از پرطرفدارترین کاربران این شبکه اجتماعی به حساب می‌آید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.