تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

April 17, 2022
11:09 یکشنبه، 28ام فروردینماه 1401
کد خبر: 135108

انتخابات انجمن صنفی کسب‌و‌کار‌های اینترنتی 22 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

 
انتخابات هیئت‌مدیره در نوبت دوم مجمع عادی انجمن صنفی کسب‌وکار‌های اینترنتی (فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران)، پنجشنبه 22 اردیبهشت امسال برگزار خواهد شد.
 
به گزارش روابط عمومی این انجمن، انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه‌های اینترنتی (کسب‌و‌کارهای اینترنتی) شهر تهران از همه اعضای این انجمن دعوت می‌کند در جلسه مجمع عادی نوبت دوم که در ساعت 10 روز پنجشنبه مورخ 1401/02/22 در محل سالن همایش‌های مدیریت صنعتی حضور به‌هم رسانند. حضور اعضا با همراه داشتن گواهی عضویت و کارت ملی عضو (مطابق با نام درج شده در گواهی عضویت) امکان‌پذیر است.
 
علاوه بر برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره و بازرسان، ارائه گزارش عملکرد هیئت‌مدیره، خزانه‌دار و بازرس نیز در دستور کار جلسه مجمع نوبت دوم این انجمن قرار دارد.
 
 
اعضای انجمن صنفی کسب‌و‌کارهای اینترنتی برای شنیدن گزارش عملکرد و حضور در انتخابات، می‌توانند به خیابان شیخ بهایی جنوبی، شهرک والفجر، خیابان ایرانشناسی، خیابان نهم، پلاک ۶ سالن همایش‌های مدیریت صنعتی مراجعه کنند.
 
گفتنی است انجمن کسب و کارهای اینترنتی می کوشد تا با ایجاد بستری مناسب برای تمامی نقش آفرینان فعال در اکوسیستم فناوری اطلاعات علاوه بر اینکه به حمایت کسب و کارهای فعال بپردازد؛ بستری حمایت گر و پویا جهت رشد شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها باشد.
 
انجمن اعتقاد دارد حضور حمایت گر دولت در این عرصه ضامن رشد و توسعه این اکوسیستم است از همین رو ماموریت خود می‌داند با حضور در مجامع دولتی و قانونگذاری و با ارائه دغدغه‌ها، در نقش آفرینی دولتی موثر باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.