بانکداری و پرداخت الکترونیک

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

April 18, 2022
11:08 دوشنبه، 29ام فروردینماه 1401
کد خبر: 135136

لزوم به روزرسانی کامل بانک اطلاعات مکانی کشور

 
مدیرعامل شرکت ملی پست بر لزوم به روزرسانی کامل بانک اطلاعات مکانی کشور و بهره برداری از آن تاکید کرد.
به گزارش مرکز روابط عمومی شرکت ملی پست، محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست با حضور در اداره کل پست استان سیستان وبلوچستان ضمن بازدید از بخش های مختلف ستادی و اجرایی با کارکنان هر قسمت دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست درجمع روسای شهرستانها و کارکنان این استان، با تاکید بر لزوم به روزرسانی کامل بانک اطلاعات کدپستی گفت: شرکت ملی پست دارای بزرگترین بانک اطلاعات مکانی کشور است.
وی با اشاره بر اهمیت به‌کارگیری این اطلاعات در بسیاری از فعالیت‌های کشور تصریح کرد: پروژه ملی جی نف و بانک اطلاعاتی مکانی آن به نهادهای برنامه‌ریز و تصمیم‌گیرنده این امکان را می‌دهد تا تجزیه و تحلیل دقیق تری از وضعیت اجتماعی، اقتصادی و جمعیتی به انجام رسانند.
معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر لزوم تحقق شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان تولید، دانش‌بنیان و اشتغال زایی وهمراهی و همسویی مدیران وکارکنان در اجرای این مهم، شرکت ملی پست را رکن اساسی در پیاده سازی اقتصاد دیجیتال کشور خواند.
لیائی ضمن قدردانی از مدیریت و پرسنل پرتلاش پست استان سیستان و بلوچستان، گفت: این استان عملکرد خوبی داشته و به‌رغم محرومیت جایگاه خوبی از نظر درآمد داراست.
مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به لزوم ارتقای طرح روستا بازار در تمامی استان ها خاطرنشان کرد: اجرای این سرویس و گسترش آن ارتباط مستقیم به تحقق شعار سال دارد و منجر به رونق تولید واشتغال زایی می‌شود.
وی همچنین نظارت بیشتر بر اجرای فرایندها، بهبود کیفیت و ارتقای سرعت حمل و جابجایی و توزیع مرسولات همراه با رعایت قوانین و مقررات در قبول مرسوله و خدمات ارسالی از سوی پست را مورد تاکید قرار داد.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست در ادامه مشکلات و پیشنهادات کارکنان را شنید و پاسخگوی مباحث و سوالات آنان شد.
بازدید از تمامی فرایندهای عملیاتی واجرایی و قدردانی از کارکنان بخش های مختلف به ویژه به واسطه مضاعف شدن حجم فعالیت ها در زمان شیوع کرونا از دیگر اقدامات لیائی بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.