اپلیکیشن

تلفن همراه

سیستم‌عامل

گوشی

April 19, 2022
14:28 سه شنبه، 30ام فروردینماه 1401
کد خبر: 135188

راه‌اندازی سرویس «بک‌لینک» مایکت برای توسعه‌دهندگان اندروید

 
مایکت با راه‌اندازی سرویس «بک‌لینک»، به توسعه‌دهندگان اندرویدی این امکان را می‌دهد تا به ازای هر کلیک یکتا (Unique Click) روی دکمه دانلود برنامه از مایکت (در وب‌سایت خود) درآمدی دریافت کنند.
 
به گزارش روابط عمومی مایکت، در سرویس بک‌لینک مایکت، توسعه‌دهنده که قبلاً به صورت رایگان لینک دانلود برنامه یا بازی خود را در استورهای اندرویدی (گوگل‌پلی، مایکت، کافه‌بازار و غیره) قرار می‌داد، می‌تواند در پنل توسعه‌دهنده مایکت، از این موضوع برای خود درآمدزایی کند. در واقع این قابلیت را به توسعه‌دهنده می‌دهد تا به ازای هر کلیک یکتا (Unique Click) روی دکمه دانلود برنامه از مایکت (در وب‌سایت خود)، درآمد دریافت کند. این درآمد به صورت اعتبار سرچ‌ادز در انتهای ماه به حساب توسعه‌دهنده واریز خواهد شد.
 
مایکت اصلی‌ترین هدف این سرویس را افزایش درآمد توسعه‌دهندگان بازی و اپلیکیشن در مایکت می‌داند که به منظور رفع دغدغه‌های توسعه‌دهندگان و درآمدزایی بیشتر آنها راه‌اندازی شده است.
 
ثریا رضایی، مدیر توسعه‌ تجاری مایکت، درباره‌ اضافه شدن این قابلیت می‌گوید: امکان ارجاع توسعه‌دهنده به صفحه برنامه خود در مایکت (بک‌لینک) پیش از این هم در مایکت وجود داشت و در متون راهنمای توسعه‌دهنده در وب‌سایت، از آن صحبت کرده بودیم. با این حال امکاناتی که برای بک‌لینک و فرستادن کاربر از یک لینک به مایکت وجود داشت، هنوز به سطح امروز خود نرسیده بود. حالا این سرویس را با کمک جمعی از توسعه‌دهندگان و تیم‌های داخلی مایکت تست می‌کنیم و دیگر بک‌لینک این توانایی را دارد تا علاوه بر آمارهای مرتبط، درآمدزایی نیز برای توسعه‌دهنده به همراه داشته باشد.
 
رضایی درباره‌ پروسه‌ی همکاری و استفاده از بک‌لینک در فاز کنونی می‌گوید: طی روزهای اخیر علاوه بر راه‌های معمول ارتباطی چون ایمیل و غیره سعی کردیم تا با توسعه‌دهندگان مستقیم صحبت کنیم و علاوه بر معرفی سرویس، دغدغه‌هایشان را نیز در این زمینه بشنویم. به این ترتیب با بیش از ۵۰ توسعه‌دهنده‌ برتر مایکت صحبت کردیم و بسیاری از آنها در حال حاضر مشغول استفاده از این سرویس هستند.
 
توسعه‌دهندگانی که تمایل به استفاده از سرویس بک‌لینک و درآمدزایی از طریق آن دارند، می‌توانند با تیم توسعه‌ تجاری مایکت با موضوع «بک‌لینک» در ارتباط باشند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.