تلفن همراه

گوشی

April 21, 2022
12:57 پنجشنبه، 1ام اردیبهشتماه 1401
کد خبر: 135250

گلکسی زد فولد 4 احتمالا از دوربین 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد

 
نسل جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ طی چند ماه آینده از راه خواهند رسید. یکی از دستگاه‌های مورد انتظار در این بین، گلکسی زد فولد 4 است. گزارشات جدید حاکی از این هستند که موبایل تاشوی جدید احتمالا از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.
 
پیش از این نیز اطلاعاتی منتشر شده بودند که به بهبود مقاومت گوشی تاشوی Galaxy Z Fold 4 به لطف شیشه Super UTG اشاره داشتند. با این حال به نظر می‌رسد که بخش دوربین گلکسی Z Fold 4 نیز پیشرفت‌های اساسی را تجربه خواهد کرد.
 
دوربین اصلی گلکسی زد فولد 4
 
به نقل از منبع مرتبط، انتظار می‌رود که سامسونگ از سیستم دوربین پیشرفته‌تری در گوشی تاشوی بعدی خود استفاده کند. این ادعا را فردی با نام «دوهیون کیم» که سابقه خوبی در زمینه افشاگری دارد، مطرح کرده است. به گفته او این دستگاه از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد؛ البته مشخص نیست که این حسگر 108 مگاپیکسلی، همان ISOCELL HM3 است که در گلکسی اس 22 اولترا استفاده شده بود یا خیر.
 
در این میان کاربر دیگری با نام «chunvn8888» می‌گوید که به جز دوربین 10 مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتوی موجود در گلکسی S22 اولترا، سیستم دوربین این دو گوشی مشابه یکدیگر خواهد بود. بنابراین احتمال می‌رود که حسگرهای 12 مگاپیکسلی برای دوربین فوق عریض و تله‌فوتو با زوم 3 برابری اپتیکال سر جای خود باقی بمانند.
 
دیگر اطلاعات نیز حاکی از به‌کارگیری دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی درون نمایشگر در این گوشی دارند؛ چرا که دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی درون نمایشگر نسل قبل کیفیت پایینی داشت.
 
دور از انتظار نیست که Galaxy Z Fold 4 به تراشه معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس تجهیز شود. این گوشی از طراحی به‌روزتر و قابلیت استفاده از قلم S-Pen نیز بهره خواهد برد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.