اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

April 26, 2022
11:37 سه شنبه، 6ام اردیبهشتماه 1401
کد خبر: 135373

دونالد ترامپ: حتی اگر حسابم در توییتر بازیابی شود، باز هم در Truth Social می‌مانم

 
از زمانی که ایلان ماسک سهام‌دار اصلی توییتر شد، طرفداران رئیس پیشین آمریکا خواستار بازیابی حسابش در این شبکه اجتماعی شدند. در آن زمان دونالد ترامپ گفت که به توییتر برنمی‌گردد و حالا هم که ماسک با مبلغ 44 میلیارد دلار این شبکه اجتماعی را می‌خرد، موضع رئیس جمهور پیشین آمریکا تغییری نکرده و گفته بجای حتی اگر حسابش بازیابی شود بجای برگشت به توییتر، به فعالیتش در شبکه اجتماعی خودش ادامه می‌دهد.
 
دونالد ترامپ در صحبت با رسانه محبوبش یعنی «فاکس نیوز» اعلام کرد به این شبکه اجتماعی بازنمی‌گردد، حتی اگر حسابش بازیابی شود. این مصاحبه به فاصله کوتاهی پس از خرید توییتر توسط ماسک منتشر شد.
 
دونالد ترامپ اعلام کرده که در روزهای آینده رسما شروع به انتشار پست یا «Truths» در اپ شبکه اجتماعی Truth Social می‌کند و برنامه‌ای برای بازگشت به توییتر ندارد:
 
«به توییتر نمی‌روم و در TRUTH باقی می‌مانم. امیدوارم ایلان ماسک توییتر را بخرد چرا که آن را بهبود می‌دهد و ماسک آدم خوبی است، اما باز هم در TRUTH می‌مانم.»
 
مخالفت دوباره دونالد ترامپ با بازگشت به توییتر
نزدیک به دو هفته بود که ایلان ماسک پیشنهاد خرید توییتر را مطرح کرد، اما دیشب بالاخره پس از چند روز حدس‌وگمان، ثروتمندترین فرد جهان توانست موافقت هیات مدیره توییتر را بدست آورد و با پرداخت مبلغ 54.20 دلار به ازای هر سهم (مبلغ کلی نزدیک به 44 میلیارد دلار)، صاحب جدید این شبکه اجتماعی شود.
 
زمانی که ماسک پیشنهاد خرید توییتر را مطرح کرد، بسیاری از طرفداران و البته سیاستمداران محافظه‌کار آمریکا نسبت به بازیابی حساب ترامپ ابراز امیدواری کردند. اما در همان زمان هم دونالد ترامپ با اعلام این موضوع که توییتر «خسته‌کننده شده»، نشان داد که علاقه‌ای به بازگشت به این شبکه اجتماعی ندارد.
 
اگرچه ترامپ گفته دوباره به توییتر برنمی‌گردد، اما شاید بسیاری از سیاستمداران جمهوری‌خواه و محافظه‌کار آمریکا شروع به استفاده از این شبکه اجتماعی کنند چرا که بسیاری از آن‌ها مانند رئیس جمهور سابق آمریکا از خرید توییتر توسط ثروتمندترین فرد جهان استقبال کرده‌اند.
 
همچنین با توجه به انتخابات 2024 ایالات متحده و احتمال اعلام کاندیداتوری دونالد ترامپ، شاید رئیس جمهور سابق آمریکا تصمیم بگیرد دوباره فعالیتش در توییتر را شروع کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.