تلفن همراه

گجت

April 30, 2022
11:08 شنبه، 10ام اردیبهشتماه 1401
کد خبر: 135457

پهپاد سلفی اسنپ با قیمت ۲۳۰ دلار معرفی شد

0001965.jpg
 
پس از گذشت یک سال از انتشار اخبار و شایعات پیرامون محصول جدید اسنپ، این شرکت بالاخره از پهپاد سلفی خود به نام پیکسی (Pixy) رونمایی کرد.  
 
محصولی که نیازی به فرآیند نصب و راه‌اندازی پیچیده‌ای ندارد و حتی بدون کنترلر نیز می‌توان هدایت آن را برای ثبت عکس‌های سلفی در دست گرفت. به گفته اسنپ، پیکسی به چهار حالت پروازی مجهز شده که کاربر می‌تواند با لمس یک دکمه، یکی از این حالت‌ها را انتخاب کند.  
 
این پهپاد کوچک می‌تواند به صورت شناور در هوا حرکت کند، دور کاربر بچرخد و یا به دنبال وی حرکت کند. پس از اتمام کار و ثبت عکس‌های سلفی، پیکسی می‌تواند روی دست کاربر فرود بیاید.  
 
026985.jpeg
این پهپاد از یک دکمه تنظیمات در قسمت میانی بدنه و چهار روتور بهره می‌برد و یک کیس محافظ نیز از بدنه در برابر ضربات و آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند. در خصوص عملکرد این پهپاد نیز باید گفت که عکس‌های سلفی ثبت‌شده توسط پیکسی، به صورت وایرلس به بخش اسنپ‌چت مموریز (Snapchat Memories) منتقل می‌شود.
 
این امکان برای کاربران فراهم شده تا از افکت‌های موجود همانند رمپ‌های سرعت، جامپ کات و یا پرش سه بعدی بر روی تصاویر استفاده کنند. همچنین کاربر می‌توان قبل از اشتراک‌گذاری تصاویر در اسنپ‌چت و یا دیگر شبکه‌های اجتماعی، تغییراتی همچون اضافه کردن لنزها و یا صداها را روی آنها اعمال کند.
 
به طور کل، پیکسی می‌تواند ابزاری کاربردی و مفید برای تولیدکنندگان محتوا در اسنپ‌چت باشد. پهپاد سلفی اسنپ در حالی معرفی شد که اولین خبرهای مربوط به این محصول در سال ۲۰۱۷ منتشر شد.
 
در مارس ۲۰۲۱ نیز خبرهایی مبنی بر همکاری اسنپ با شرکتی به نام Zero Zero برای تولید این پهپاد سلفی در فضای وب منتشر شد. اسنپ قیمت این محصول را برابر با ۲۳۰ دلار تعیین و اعلام کرد که تا اواخر سال جاری میلادی، به دست تمامی‌علاقه‌مندان آن در سراسر جهان خواهد رسید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.