تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 2, 2022
14:31 دوشنبه، 12ام اردیبهشتماه 1401
کد خبر: 135518

میزبانی از ۴ رویداد تخصصی ریورس پیچ در اینوتکس ۲۰۲۲

 
چهار رویداد تخصصی ریورس پیچ در حوزه‌های هلال احمر، صنایع معدنی و سنگ آهن، صنعت نفت و صنعت مواد غذایی همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۲) در پارک فناوری پردیس برگزار می شود.
 
به گزارش روابط عمومی نمایشگاه اینوتکس، در این رویداد قرار است صنعتگران و شرکت‌های مختلف به بیان نیازهای خود بپردازند و شرکت‌های فناور و افرادی که توانایی پاسخ دادن به این نیازها را دارند، راه‌حل‌های خود را متناسب با نیاز مطرح‌شده ارائه دهند.
 
ارائه نیازهای فناورانه هلال احمر ایران
اولین رویداد تخصصی ریورس پیچ با موضوع «ارائه نیازهای فناورانه هلال احمر» برگزار می‌شود. این رویداد در جهت تحقق اهداف کشور در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین و با توجه به توافق صورت‌گرفته با جمعیت هلال احمر، به‌ عنوان یک سازمان بزرگ با زیرمجموعه‌های مختلفِ دارای نیاز فناورانه، ارائه خواهد شد.
 
پس از هماهنگی‌های صورت‌گرفته با «شرکت دانش‌بنیان کاریزاعتماد»، کارگزار فن‌بازار ملی ایران، نیازهای جمعیت هلال احمر ایران در حوزه‌های امداد و نجات، دارو و درمان و تجهیزات پزشکی مشخص شده و قرار است روز سه‌شنبه  ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح، در نمایشگاه اینوتکس 2022 ارائه شود. پس از ارائه نیازها، جلسات B2B به منظور بررسی توانمندی‌ها و انتخاب فناوران برای انجام مذاکرات نهایی برگزار می‌شود.
 
ارائه نیازهای فناورانه صنعت نفت
با توجه به بازار بالقوه بزرگی که شرکت‌های فعال در صنعت نفت ایران دارند، ضرورت توجه به توانمندسازی و کمک به ورود شرکت‌های جوان ایرانی به این حوزه را دو چندان می‌کند. از این رو، این طرح و رویکرد نو در مدیریت کلان صنعت نفت و به خصوص درباره نوآوری طی چند سال گذشته مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
 
 
به همین دلیل مرکز نوآوری انرژیک رویداد “Energic Call For Solution” را در روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۱۰ برگزار می‌کند. این رویداد در جهت ارائه نیازها و چالش‌های فناورانه گروه گسترش انرژی پاسارگاد و شرکت انرژی دانا با هدف حل چالش‌های صنعت به وسیله کارآفرینان و فناوران داخلی برگزار می‌شود.
 
در این رویداد مدیران ارشد شرکت‌های این حوزه نیازها و چالش‌های فناورانه خود را در مقابل شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور، واحدها و تیم‌های فناور، استارت‌آپ‌ها، نخبگان و اساتید دانشگاهی علاقه‌مند ارائه می‌کنند. مخاطبان نیز بعد از این رویداد فرصت دارند تا مناسب‌ترین راهکار را برای حل چالش فناورانه آن شرکت‌ها ارائه دهند. پس از ارائه طرح‌های پیشنهادی، کمیته داوری تخصصی شرکت‌ دانش‌بنیان و فناور راهکار برتر را به منظور انعقاد قرارداد انتخاب می‌کند.
 
ارائه نیازهای فناورانه شرکت سنگ آهن مرکزی
با هدف اعلام و معرفی نیازها و چالش‌های فناورانه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، متخصصان و پژوهشگران این حوزه، رویداد ملی «معرفی نیازهای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران» را در روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌کنند. در این رویداد نیازها و چالش‌های فناورانه شرکت سنگ آهن مرکزی در حوزه‌های مختلف توسط نمایندگان آن ارائه و معرفی خواهد شد و فناوران و متخصصانی که قادر به رفع یا ارائه راهکار باشند، در قالب نشست‌های B2B با نمایندگان شرکت سنگ آهن مرکزی به مذاکره خواهند پرداخت. رویداد ریورس پیچ شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به همت شبکه فن بازار ملی ایران، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و از سوی شرکت راهکار تجارت پویا سورنا (فن بازار منطقه‌ای یزد) برگزار می شود.
 
ارائه نیازهای فناورانه صنعت مواد غذایی
شبکه ملی فن بازار و شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با همکاری شرکت مهرام با هدف حمایت از شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ‌ها، به جمع‌آوری و ارائه نیازهای فناورانه صنعت غذایی اقدام کرده است.
این رویداد روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ساعت ۱۴ برگزار و در آن با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، به رفع نیازهای مشخص‌شده در این حوزه پرداخته می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.