تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 8, 2022
14:06 یکشنبه، 18ام اردیبهشتماه 1401
کد خبر: 135657

هشتمین رویداد DM talk برگزار می‌شود

 
هشتمین رویداد تخصصی بازاریابی DM talk در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت به صورت حضوری و آنلاین از سوی رسانه دی‌ام‌برد برگزار می‌شود. 
 
رویداد DM talk با نام «رشد با اهرم دیجیتال مارکتینگ»، بر چالش‌ها و فرصت‌هایی که بازاریابی دیجیتالی برای کسب‌وکارها به وجود می‌آورد تمرکز می‌کند و با دعوت از متخصصان موفق حوزه، از دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک اهرم رشد بزرگ سخن می‌گوید. 
 
در هشتمین رویداد DM talk، علی رسولی CMO بازار، مهدی حبیبی CMO اسنپ‌فود، آرش خسرویان مدیر مارکتینگ علی‌بابا، پریسا رحیمی مدیر ایکامرس نستله، کوروش عباسی مدیر باشگاه مشتریان بانک آینده، فرید شکریه مدیرعامل آژانس تبلیغاتی فورمایند، عادل طالبی مدیرعامل نشر برآیند و موسس تیزلند، عطیه نوری مدیر روابط عمومی گروه اسنپ، روژین نقوی CMO دکترنکست، احسان مهدی‌زاده CMO والکس، الهام وحیدی CMO ایران‌تلنت، پیمان خلیل مدیر سئوی باسلام سخنرانی خواهند کرد.
 
هشتمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکتینگ ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود
 
در این رویداد همچنین دو پنل گفت‌وگو نیز برگزار خواهد شد که طی آنها مدیران عامل یکتانت، تپسل، صباویژن و دیما و همچنین مدیران بازاریابی دیجیتالی دیجی‌کالا، اسنپ‌تریپ و ازکی با مدیریت آرش برهمند سردبیر ماهنامه پیوست پیرامون مسائل روز تبلیغات دیجیتالی ایران بحث خواهند کرد.
 
رویداد DM talk، رویداد بزرگ بازاریابی ایران، هرساله مخاطبان گسترده‌ای از مدیران بازاریابی و دیجیتالی گرفته تا کارشناسان، مدیران عامل و علاقه‌مندان این حوزه دارد و با گردهم‌آوری متخصصان و فعالان موفق حوزه، دانشی تجربی و کاربردی را به این طیف مخاطبان انتقال داده و فضایی برای شبکه‌سازی کامیونیتی مارکترهای ایران فراهم می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.