اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

May 8, 2022
14:42 یکشنبه، 18ام اردیبهشتماه 1401
کد خبر: 135660

چگونه بدون حساب کاربری وارد اینستاگرام شویم؟

 
مشاهده‌ی محتوای اینستاگرام نظیر پست‌ها و کامنت‌ها و استوری‌ها نیازمند ثبت‌نام در این شبکه‌ی اجتماعی است. حال چگونه می‌توان بدون داشتن حساب کاربری ، شماره و ایمیل، به وارد اینستاگرام شد؟
 
رشد فعالیت‌های کاربران در اینستاگرام افزایش تنوع محتوایی در زمینه‌های متعدد را به‌دنبال داشته و این امر موجب شده است بخش عمده‌ای از مشغولیت‌ها و فعالیت‌های کاربران به این رسانه‌ی اجتماعی معطوف شود و طبیعتاً تبادل حجم زیادی از داده‌ها را در این رسانه شاهد باشیم.
 
اگر کاربر اینستاگرام نباشید یا به عضویت در این شبکه‌ی اجتماعی علاقه‌ای نداشته باشید، احتمالاً برای مشاهده‌ی برخی محتواها یا لینک‌هایی که از این شبکه‌ی اجتماعی با شما به‌اشتراک گذاشته می‌شود، ناچار شده‌اید حساب کاربری ایجاد کنید. تا چندی پیش، استفاده از نسخه‌ی وب شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام برای افراد غیرعضو با محدودیت‌هایی امکان‌پذیر بود.
 
درحال‌حاضر، اینستاگرام برای استفاده از نسخه‌‌ی وب خود سختگیری بیشتری می‌کند و کاربران جدا از پیغام‌های مکرر هنگام کلیک روی پست‌ها و کامنت‌ها و استوری‌ها که آن‌ها را به ساخت حساب کاربری و ورود به اینستاگرام وادار می‌کند، اگر تعداد درخواست‌های کاربر هنگام بازکردن صفحات از حد مشخصی فراتر رود، اینستاگرام به‌کلی کاربر را محدود و او را به صفحه لاگین هدایت می‌کند. از‌این‌رو، استفاده از نسخه‌ی وب اینستاگرام برای افراد غیرعضو تقریباً ناممکن شده است.
 
در این مطلب آموزشی، برخی از وب‌سایت‌هایی را معرفی می‌کنیم که امکان ورود به اینستاگرام بدون نیاز به حساب کاربری را فراهم کرده‌اند.
 
معرفی وب سایت‌های جایگزین برای ورود به اینستاگرام
این وب‌سایت یکی از ابزارهای کارامد برای نمایش پست‌ها و استوری‌ها و هایلایت‌های هر صفحه محسوب می‌شود و کارکردن با آن بسیار ساده است. با وارد‌کردن نام کاربری در بخش جست‌وجو، مستقیماً به صفحه‌ی مدنظر منتقل خواهید شد.

 
یکی از ویژگی‌های مهم این ابزار، شباهت بسیار آن به زبان طراحی نسخه‌ی وب اینستاگرام است که تقریباً تجربه‌ای مشابه استفاده از اینستاگرام وب را منتقل می‌کند.

در هر صفحه نیز، می‌توانید تعداد دنبال‌کنندگان و دنبال‌شوندگان را دقیق مشاهده کنید و با کلیک روی هر محتوا می‌توانید آن را دانلود کنید. افزون‌براین، می‌توانید تعداد بیشتری از کامنت‌های هر پست را با کلیک روی Show comments مشاهده کنید.

 
این ابزار یکی از راه‌های ساده برای مشاهده پروفایل‌ها و پست‌های اینستاگرام را ارائه می‌دهد. با ورود به این وب‌سایت، تنها چیزی که مشاهده خواهید کرد، باکسی برای جست‌وجوی ‌صفحه‌ی مدنظرتان است.

 
پس از پیداکردن ‌صفحه‌ی مدنظرتان، می‌توانید با کلیک روی هر پست، آن را مشاهده و عکس آن را نیز دانلود و تعدادی از کامنت‌های کاربران را نیز مشاهده کنید.

در بخش بالای صفحه نیز، نوار هایلایت‌ها را مشاهده می‌کنید که با کلیک روی نماد هریک، استوری‌های هایلایت نمایش داده می‌شوند. امکان مشاهده و دانلود استوری‌های ۲۴ ساعت گذشته نیز با کلیک روی عکس پروفایل وجود دارد.

 
یکی از قابلیت‌های مفید این ابزار آن است که می‌توانید از همان لینک‌های اینستاگرام برای مشاهده‌ی پست‌ها استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، جایگزین‌کردن instagram.com با imginn.org است.

 
 
یکی دیگر از ابزارها برای مشاهده‌ی ‌صفحه‌های اینستاگرامی است. این وب‌سایت تقریباً دسترسی کاملی به پروفایل افراد می‌دهد و همانند نسخه‌ی اصلی اینستاگرام می‌توانید افزون‌بر مشاهده‌ی پست‌ها، به اطلاعاتی نظیر تعداد پست‌ها، دنبال‌کنندگان، دنبال‌شوندگان، بیو، ریلز و پست‌های تگ‌شده دسترسی داشته باشید.
 
با ورود به صفحه‌ی اصلی این وب‌سایت، می‌توانید همانند اینستاگرام افراد را جست‌وجو و پست‌های مرتبط با موضوعات مدنظرتان را با واردکردن هشتگ یا جست‌وجوی موقعیت مکانی پیدا کنید.

 
پس از ورود به صفحه‌ی مدنظر، می‌توانید تعداد دقیق دنبال‌کنندگان و دنبال‌شوندگان را مشاهده و با کلیک روی هرکدام، فهرست کاربران هریک را مشاهده کنید. در زیر این بخش، قسمتی برای مشاهده‌ی استوری در نظر گرفته‌ شده است که امکان دانلود آن‌ها را نیز فراهم می‌کند؛ اما امکان مشاهده‌ی استوری‌های هایلایت‌شده وجود ندارد.

 
در قسمت پست‌ها نیز، تعداد دقیق لایک‌ و کامت‌ها و ساعت انتشار در زیر هریک نشان داده می‌شود و با کلیک روی هریک از آن‌ها، می‌توانید کامنت‌های زیر پست را مشاهده و عکس پست را دانلود کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.