اینترنت و شبکه

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 9, 2022
16:11 دوشنبه، 19ام اردیبهشتماه 1401
کد خبر: 135690

برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات وارتباطات در کیش

 
 دومین دوره نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (کیتکس ۲۰۲۲) از ۱۹ اردیبهشت به مدت ۴ روز در کیش برگزار می شود.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، امیر سوداگران، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه‌ آزاد کیش از حضور ۱۸۰ شرکت در نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات (کیتکس) خبر داد و گفت: برگزار کننده نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش، کلینیک مدیریتی و توسعه کسب و کار فروغ افکار بوده و شرکت های ارتباطی، دانش بنیان و استارتاپی آخرین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به نمایش خواهند گذاشت.
 
سوداگران با بیان این که این نمایشگاه در دو بخش برگزار می شود عنوان کرد: ۳۰ برنامه جانبی از جمله برگزاری سمینارهای آموزشی، کارگاه ها و نشست های تخصصی و رویدادهای استارتاپی در مرکز همایش های بین المللی کیش اجرا خواهد شد.
 
وی با اشاره به ۶ محور در نظر گرفته شده از سوی سازمان منطقه آزاد کیش در این نمایشگاه اظهار داشت: توسعه شهر هوشند، فناوری های نوین مالی، رمزارزها، استفاده از فناوری بلاکچین، فعالیت های محور IT، فناوری های توسعه ای اطلاعات و ارتباطات و همچنین توسعه همکاری با شرکت های ارتباطی بزرگ کشور و شناسایی توانمندی های شرکت های دانش بنیان و استارتاپی محورها و اهداف سازمان منطقه آزاد کیش در جهت برگزاری این نمایشگاه است.
 
سوداگران به امضای چند قرارداد در حاشیه این نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: ۲ تفاهم نامه همکاری میان سازمان منطقه آزاد کیش و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات و سندیکای مخابرات ایران در این نمایشگاه امضا خواهد شد.
 
وی هدف از امضای این تفاهم نامه ها را اتصال اطلاعات درمانی تمام بیماران کشور با باشگاه سلامت بیمارستان جزیره کیش عنوان کرد و گفت: این تفاهم نامه ها در راستای توسعه سلامت هوشمند در جزیره، توسعه خدمات ارتباطی کیش و بهبود زیرساخت های اینترنتی و مخابراتی و ایجاد جذابیت برای حضور شرکت های مختلف در کیش به امضا خواهد رسید.
 
شایان ذکر است، دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات (کیتکس) در فضایی نزدیک به ۱۴ هزار مترمربع و با حضور ۱۸۰ شرکت از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.