سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

May 9, 2022
16:26 دوشنبه، 19ام اردیبهشتماه 1401
کد خبر: 135693

معرفی موبایل جدید شارپ با تراشه اسنپ دراگون

 
شرکت شارپ نخستین موبایل پرچمدار خود به نام AQUOS R۷ را معرفی کرد. این موبایل با تراشه اسنپ دراگون۸Gen۱ عرضه می شود. 
 
به نقل از گیزموچاینا،طبق گزارش ها موبایل «شارپAQUOS R۷» یک نمایشگر ۶.۶ اینچی او ال ای دی IGZO با وضوح ۱۲۶۰ در ۲۷۳۰پیکسل، درخشش۲ هزار nit و رفرش ریت ۲۴۰ هرتز دارد.
 
در نمایشگر این موبایل هم مانند نسخه پیشین (AQUOS R۶) یک سوراخ وجود دارد. علاوه برآنچه گفته شد دستگاه دارای اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در نمایشگر است. سیستم عامل دستگاه نیز اندروید۱۲ است.

 
AQUOS R۷ دوربین سلفی ۱۲.۶ مگاپیکسلی دارد.تنظیمات دوربین پشتی آن نیز یک لنز ۴۷.۲ مگاپیکسلی با فلش ال ای دی است. دوربین پشتی مذکور می تواند به سرعت روی اشیای متحرک تمرکز و کل بدن، صورت و چشمان فرد را ردیابی کند.
 
تصویر رسمی موبایل نشان می دهد یک لنز دیگر کنار دوربین اصلی وجود دارداما اطلاعاتی درباره آن منتشر نشده است.
 
در کنار این موارد دستگاه مذکور دارای ۱۲ گیگابایت RAMو ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره است. همچنین باتری ۵ هزار میلی آمپری در آن وجود دارد. این دستگاه قابلیت اتصال به شبکه اینترنت۵G را نیز دارد. هیچ اطلاعاتی درباره قابلیت های شارژ سریع موبایل شارپ نیز منتشر نشده است.
 
در کنار این موارد باید اشاره کردAQUOS R۷ ضد آب و ضد گردو غبار است.پیش بینی می شود این دستگاه در جولای سال جاری میلادی در بازار ژاپن عرضه شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.