تلفن همراه

سیستم‌عامل

گوشی

May 11, 2022
11:31 چهارشنبه، 21ام اردیبهشتماه 1401
کد خبر: 135744

عرضه لانچر Nothing برای طیف گسترده‌تری از دستگاه‌های اندرویدی

 
 
حدود دو ماه پیش مدیرعامل استارت‌آپ Nothing که یکی از موسسان آن نیز به شمار می‌رود اعلام کرد این شرکت قصد دارد در سال آتی گوشی Nothing phone (1) روانه بازار کند. این کمپانی اکنون برای نشان دادن گوشه‌ای از جوانب گوشی هوشمند خود لانچر Nothing عرضه کرده است.
 
لازم به ذکر است که هدف اصلی این شرکت تمرکز روی ساده‌گرایی و ایجاد جایگزینی برای زیست‌بوم شرکت‌های عظیمی چون سامسونگ و اپل است. در همین راستا لانچر عرضه شده توسط این شرکت نیز از طراحی کاملا ساده و مینیمالی برخوردار است.
 
گفتنی است که نسخه بتای این لانچر هم اکنون عرضه شده و روی بیشتر گوشی‌های‌ دارای اندروید 11 یا جدیدتر قابل نصب است.
 
 
 
لانچر Nothing چه ویژگی‌هایی دارد؟
علاوه بر مواردی که پیشتر ذکر شدند، طبق گزارشات موجود Nothing جهت نصب این لانچر یک صفحه راهنمایی نیز داخل اپلیکیشن ایجاد کرده که کاربران در صورت برخوردن با مشکل می‌توانند پس از نصب به آن مراجعه کنند.
 
یکی دیگر از تغییرات Nothing قابلیت تعویض آسان تصویر پس زمینه با استفاده از یک منوی پاپ‌آپ است که در کنار آن یک لینک DropBox هم موجود است تا کاربر عکس و صدای هشدار جایزه از آن دریافت کند.
 
همچنین تمامی نظرات ثبت شده برای نسخه بتا از لانچر Nothing نیز جهت ساخت پوسته سیستم عامل Nothing مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 
Nothing در ابتدا فقط برای گلکسی S21 به همراه سری S22 سامسونگ و گوشی‌های پیکسل 5 و 6 گوگل عرضه شده بود اما آپدیت اخیر این لانچر را در دسترس طیف وسیع‌تری از گوشی‌های دارای سیستم عامل قدیمی‌تر قرار داده است.
 
در پایان بایست گفت که بنا به ادعای این استارت‌آپ تمامی این تغییرات قدم اول محسوب می‌شوند چرا که شرکت عقیده دارد سیستم عامل Nothing را به شکل خاص بر مبنای نظراتی که کاربران از این لانچر دارند طراحی خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.