اپراتورها

تلفن همراه

May 14, 2022
14:08 شنبه، 24ام اردیبهشتماه 1401
کد خبر: 135803

اتمام پویش ختم سوره یس و استقبال گسترده از طرح آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد

پویش ختم سوره یس که در ایام ماه مبارک رمضان اجرا شد، به سرانجام رسید و مراتب آزادسازی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد به‌ویژه بانوان سرپرست خانوار با مشارکت همراه اول فراهم شد.
 
 
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، پویش «ختم سوره یس» که با آغاز ماه مبارک رمضان و با هدف ترویج فرهنگ اسلامی و قرائت قرآن کریم کلید خورده و به دنبال «آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به ویژه بانوان سرپرست خانوار بود، با استقبال هموطنان و روزه داران مواجه شد.
 
در این پویش مردمی که به همت اپراتور اول تلفن همراه طرح ریزی شد، مشترکان تلفن‌همراه می توانستند به صورت رایگان با شماره «۹۹۹۸» تماس گرفته و در ثواب ختم سوره «یس» سهیم شوند. 
 
همراه اول هم اعلام کرده بود که در راستای مسوولیت اجتماعی خود، متناسب با تعداد ختم سوره «یس» نسبت به اختصاص منابع مالی لازم برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد (بویژه بانوان سرپرست خانوار) اقدام می کند.
 
با توجه به اینکه در طول اجرای این پویش بیش از یک میلیون و ۱۷۰ هزار تماس با مدت زمان  ۳ میلیون و ۳۴۵ دقیقه شنیدن کلام وحی، به ثبت رسید، همراه اول در ازای این مشارکت عمومی، رقمی بیش از ۷ میلیارد ریال را از محل بودجه مسوولیت اجتماعی خود و از طریق «ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند» برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد اهداء می کند.
 
علاوه بر این، با توجه به اینکه همراه اول برای تشویق مشترکان تلفن همراه به مشارکت هر چه بیشتر در این پویش، وعده قرعه کشی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را داده بود، ۳۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش هر نفر ۵۰ میلیون ریال نیز برای برندگان به قید قرعه تدارک دیده است که مراسم آن بزودی برگزار خواهد شد.
 
لازم به ذکر است پرسنل همراه اول طی دو مرحله و در آستانه نوروز سال های 1400 و 1401 اقدام به مشارکت حدود 3.5 میلیارد ریالی برای کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد کردند که معادل همان رقم را نیز همراه اول تقبل کرد و مجموعا تعدادی زندانی با پرداخت بیش از ۷ میلیارد ریال از طریق «ستاد دیه کشور» آزاد شدند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.