اپراتورها

تلفن همراه

May 14, 2022
14:53 شنبه، 24ام اردیبهشتماه 1401
کد خبر: 135811

نشست مشترک وزارت مخابرات سوریه با شرکت مخابرات ایران برگزار شد

1401111.jpg
 
بمنظور توسعه تعاملات دوسویه و بهره گیری از تجارب شرکت مخابرات ایران، نشست مشترک میان مدیران ارشد وزارت مخابرات کشور سوریه با مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران و شرکت شسکام، شنبه 24 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در این نشست که "باسل اسعد "عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات سوریه، " منهل جنیدی "، مدیرعامل سازمان تنظیم مقررات و " غسان سابا" مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اپراتور سوم سوریه (وفاسل) از کشور سوریه و همچین سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، معاونان مدیرعامل، ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران و رییس هیئت مدیره شرکت شسکام، بیدخام مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، بهشتی مدیر پروژه های برون مرزی و مهندس چنگایی مدیرعامل شرکت شسکام حضور داشتند، بحث و بررسی  پیرامون روش ها و راهکارهای اجرایی و عملیاتی برای بهره گیری از تجارب شرکت مخابرات ایران بویژه شرکت شسکام در انجام مطالعات بازار، طراحی، راه اندازی و نگهداری و توسعه سرویس های نوین مخابراتی از جمله FTTH در کشور سوریه انجام گرفت.
 
شایان ذکر است در این نشست سلطانی با اعلام آمادگی کامل شرکت مخابرات ایران برای اجرای طرح های مخابراتی در کشور سوریه توسط شرکت شکسام، بر لزوم اتخاذ تصمیماتی مبتنی بر انواع مدل های همکاری دو جانبه تاکید و توانمندی ها و ظرفیت های شرکت مخابرات ایران بعنوان بزرگترین اپراتور کشور جمهوری اسلامی ایران را تشریح و تبیین کرد.
 
گفتنی است ملک جعفریان رییس هیئت مدیره شرکت شسکام نیز با بیان اینکه در حال حاضر شرکت شسکام با بهره گیری از بیش از 15 هزار نیروی متخصص در سراسر کشور، مسئولیت توسعه و نگهداری شبکه گسترده مخابرات کشور را بر عهده دارد، از تولید تجهیزات دانش بنیان با برند شرکت شسکام و استفاده از این تجهیزات در حوزه نصب و راه اندازی سرویس های مختلف مخابراتی از جمله FTTH خبر داد و  از مجموع 200 هزار کیلومتر فیبر نوری موجود در شبکه مخابراتی، 20 هزار کیلومتر آن را سهم مخابرات استان تهران اعلام کرد.
 
لازم به ذکر است در این نشست " منهل جنیدی " مدیرعامل سازمان تنظیم مقررات کشور سوریه با بیان اینکه هدف گذاری های لازم برای تقویت  خدمات مخابراتی در این کشور به انجام رسیده است، از پیشنهادهای ارایه شده توسط شرکت مخابرات ایران برای انتقال تجارب و تعاملات دوسویه استقبال کرد و خواستار توسعه و تحکیم هرچه بیشتر روابط میان شرکت مخابرات ایران با مجموعه وزارت مخابرات کشور سوریه شد.
پرسش و پاسخ و تبادل نظر برای آگاهی و کسب اطلاع از ظرفیت ها، توانمندی ها و نحوه تعاملات، از دیگر بخش های این نشست بود که میان هیئت اعزامی از کشور سوریه و مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران به انجام رسید. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.