اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

May 14, 2022
16:46 شنبه، 24ام اردیبهشتماه 1401
کد خبر: 135823

دونالد ترامپ: امکان ندارد ایلان ماسک توییتر را با این «قیمت مسخره» بخرد

 
«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق آمریکا در اظهارنظر جدیدی مدعی شده که ایلان ماسک، شبکه اجتماعی توییتر را با این مبلغ به گفته او مسخره خریداری نخواهد کرد. او می‌گوید با توجه به تعداد بالای کاربران جعلی یا بات‌های توییتر، محال است که مدیرعامل تسلا این معامله را نهایی کند.
 
چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده در پستی در شبکه اجتماعی خودش یعنی Truth Social نوشت: «امکان ندارد که ایلان ماسک توییتر را با چنین مبلغ مسخره‌ای بخرد، به خصوص با توجه به این که فهمیده تعداد زیادی از کاربران این شرکت بات یا اکانت‌های اسپم هستند.»
 
ترامپ: Truth Social خیلی بهتر از توییتر است
او می‌گوید اگر ماسک بخواهد و اصلا قادر باشد که این اکانت‌های جعلی را حذف کند، چه چیزی برایش باقی می‌ماند؟ ترامپ ادامه می‌دهد: «اگر به خاطر غرامت سنگین یک میلیارد دلاری نبود، ایلان [ماسک] حتما تا حالا از این معامله خارج شده بود.» او در پایان مدعی شد که شبکه اجتماعی Truth Social بسیار بهتر از توییتر است و با استقبال شدید کاربران روبرو شده است.
 
 
اظهارات ترامپ در شرایطی منتشر می‌شود که ایلان ماسک دیروز گفت فعلا تکمیل معامله خرید توییتر را متوقف می‌کند تا آمار دقیق حساب‌های جعلی این پلتفرم مشخص شود. مدیران این شرکت مدعی هستند که تعداد این دسته از کاربران کمتر از 5 درصد است، اما ظاهرا ماسک به این آمار شک دارد.
 
اگرچه مدیرعامل تسلا اعلام کرده که هنوز به تکمیل این معامله متعهد است، اما مدیرعامل توییتر در پستی اعلام کرد که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و باید برای هر سناریویی آماده بود. «پاراگ آگراوال» به‌تازگی دو تن از مدیران کهنه‌کار این شرکت را اخراج کرده و امروز توضیحاتی را در این باره ارائه کرد.
 
از سوی دیگر، رئیس هیئت مدیره توییتر اعلام کرده که آن‌ها هم به معامله خود پایبند هستند و احتمالا انتظار دارند که ماسک از تعهداتش عقب‌نشینی نکند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.