تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 15, 2022
11:16 یکشنبه، 25ام اردیبهشتماه 1401
کد خبر: 135834

اپل ارسال دعوتنامه برای شرکت حضوری در کنفرانس WWDC 2022 را شروع کرد

 
زمان زیادی تا برگزاری رسمی رویداد WWDC 2022 در خرداد ماه نداریم و انتظار می‌رود در این رویداد سیستم‌عامل iOS 16 معرفی شود. در این فاصله، به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها دعوتنامه شرکت حضوری در این رویداد را برای تعدادی از توسعه‌دهندگان ارسال کرده‌اند.
 
طبق گزارش‌ها، اپل به صورت رسمی شروع به ارسال ایمیل دعوتنامه برای برخی از توسعه‌دهندگان داوطلب کرده تا در رویداد WWDC 2022 حضور داشته باشند.
 
حضور برخی توسعه‌دهندگان در رویداد WWDC 2022
 
 
در صورتی که توسعه‌دهندگان این ایمیل را دریافت کرده باشند، باید طی چند روز آینده به آن پاسخ دهند؛ در غیر این‌صورت یک نفر دیگر جایگزین آن‌ها می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد که اپل کم کم به دنبال برگزاری رویدادهای پرجمعیت سال‌های قبل خود است؛ با این وجود هنوز شرایط برای برگزاری چنین رویدادهایی با تعداد شرکت‌کنندگان بالا به دلیل شرایط فعلی شیوع کرونا فراهم نشده است.
 
اپل این دسته از توسعه‌دهندگان منتخب را تنها برای شرکت در WWDC 2022 دعوت نمی‌کند و توسعه‌دهندگان منتخب یک روز کامل را مهمان اپل خواهند بود. کوپرتینویی‌ها قصد دارند تا با استقبال گرم از توسعه‌دهندگان منتخب، آن‌ها را به مرکز توسعه‌دهندگان جدید خود دعوت کنند تا تغییرات آن را به نمایش بگذارند. این مرکز در محیط اپل پارک مستقر شده و یک نمونه پیشرفته محسوب می‌شود.
 
شرکت در این رویداد هیچ هزینه‌ای برای شرکت‌کنندگان ندارد و کاملا رایگان است. هرچند باید یادآور شویم که اگر ساکن کالیفرنیای آمریکا نیستید، باید به آن سفر کنید و اپل هیچ مسئولیتی برای تقبل هزینه سفر شما ندارد.
 
پیش‌تر رسماً اعلام شده بود اپل قصد دارد در تاریخ 16 تا 20 خرداد سال جاری رویداد WWDC 2022 را برگزار کند. این رویداد به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود که البته بیشتر تمرکز اپل روی برگزاری آنلاین این رویداد خواهد بود. انتظار می‌رود در این رویداد با جدیدترین نسخه‌های سیستم عامل‌های اپل و چندین محصول سخت افزاری روبه‌رو شویم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.