اپراتورها

تلفن همراه

May 16, 2022
11:02 دوشنبه، 26ام اردیبهشتماه 1401
کد خبر: 135862

نقش ارتباطات در توسعه و تقویت برند شرکت مخابرات

021365479.jpg
 
 بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی که در اداره کل ارتباطات شرکت برگزار شد ، ضمن قدردانی از همکاران این اداره کل و همکاران روابط عمومی های مناطق مخابراتی سراسر کشور به نقش موثر ارتباطات در توسعه و تقویت برند داخلی و خارجی شرکت مخابرات ایران اشاره کرد.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، بیدخام روابط عمومی را یک عامل حیاتی در حمایت از قدرت و ارزش برند های یک سازمان در برابر تمامی ذی نفعان دانست و گفت: باید به دنبال ایجاد روابطی موثر با مخاطبان کلیدی مانند مشتریان و سهامداران باشیم زیرا آنان بر نتایج کسب و کار با خرید محصولات و سرمایه گذاری در پروژه های توسعه ای سازمان نقش کلیدی و مهمی ایفا می کنند.
وی با اشاره به اینکه حوزه ارتباطات یکی از ارکان مهم کسب وکار امروزی است گفت: روابط عمومی ها ارکان درون و برون کسب‌وکار را به یکدیگر پیوند می‌دهند و این پیوند می تواند ارتباط مؤثرتری با عموم و جامعه برای کسب فرصت های بیشتر برقرار کند. بنابراین در شناساندن صحیح برند کسب‌وکار و جایگاه و کیفیت آن به مخاطبین موثر هستند.
مهندس بیدخام همچنین خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها نقطه اتصال بین همه¬¬ی ذی نفعان و سازمان ها هستند که وظیفه برقراری ارتباط صحیح و اصولی با مخاطبان، دریافت انتظارات و خواسته‌های آن‌ها، اطلاع‌رسانی شفاف، آگاه‌سازی جامعه از فعالیت‌های درون سازمان و توضیح سیاست‌های آن را بر عهده دارد.
وی افزود: روابط عمومی نه به عنوان یک نهاد تشریفاتی و اجرایی بلکه به عنوان یک نهاد مشورتی و تخصصی تاثیرگذار در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و توجه به ارتباطات اثربخش و کارا جوهره روابط عمومی است .
در پایان مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات ایران با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه به نام روز جهانی "ارتباطات و روابط عمومی" از آن به عنوان یک فرصت ارزشمند یاد کرد و گفت: امیدوارم اندیشمندان، مسئولان و دست‌اندرکاران به موضوع آسیب‌شناسی در عرصه روابط عمومی و ارتباطات توجه داشته باشند تا با توانمندسازی هر چه بیشتر روابط عمومی‌ها، کمک به نهادینه شدن جایگاه و ساختار آن‌ها در راستای حل مشکلات گامی مؤثر در راستای رشد و توسعه سازمان بردارند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.