اپراتورها

تلفن همراه

May 18, 2022
11:12 چهارشنبه، 28ام اردیبهشتماه 1401
کد خبر: 135940

اپراتور اول برنده نشان روابط عمومی دیجیتال ایران شد

 
در نهمین جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران، همراه اول بدلیل پیشرو بودن در خدمات ارتباطی دیجیتال موفق به دریافت نشان‌های ستاره ملی روابط عمومی در حوزه روابط‌عمومی دیجیتال و ستاره طلایی روابط عمومی ایران شد.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، همزمان با «‌روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی»، نهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با حضور بزرگان، صاحب نظران و فعالان این صنعت برگزار و از برگزیدگان روابط عمومی ایران در بخش ها و سطوح مختلف تجلیل شد.
 
هیأت داوران این جشنواره، با عنایت به ارزیابی های انجام شده از میان تمامی شرکت ها و سازمان های فعال، روابط عمومی اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران را شایسته دریافت نشان های «ستاره ملی روابط عمومی در حوزه روابط عمومی دیجیتال» و «ستاره طلایی روابط عمومی» دانست که حامد حکاکان مدیرکل ارتباطات این شرکت لوح و نشان برتری را دریافت کرد.
 
در لوح سپاس «ستاره ملی روابط عمومی» خطاب به مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران آمده است: «با عنایت به رای هیات داوران و درخشش آن روابط عمومی در عرصه های مختلف و کسب شایستگی های لازم برای اطلاق عنوان «ستاره روابط عمومی» به این وسیله لوح سپاس «ستاره ملی روابط عمومی» در سال ۱۴۰۰ با تاکید بر اهتمام و برتری در روابط عمومی دیجیتال به آن روابط عمومی اعطا می شود.
 
گفتنی است، در این مراسم پیام اتسکو تسوگیهارا رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) به نهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران به مناسبت «روز روابط عمومی» نیز قرائت شد که ضمن تبریک به دست اندرکاران روابط عمومی ایران، آرزوی کسب موفقیت در راهبری دو موضوع مهم «تکنولوژی های نوین ارتباطی» و «مدل های دانش بنیان روابط عمومی» را کرد.
 
وی همچنین در پیام خود به صراحت عنوان کرد که دیگر امروزه نمی توان روابط عمومی را بدون تکنولوژی متصور شد؛ بنابراین روابط عمومی هایی که در مسیر سرآمدی حرکت می کنند، تلاش دارند از مدل های دانش بنیان در روابط عمومی استفاده کرده و تکنولوژی های مدرن را در ارتباطات به خوبی به کار گیرند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.