تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

May 22, 2022
14:53 یکشنبه، 1ام خردادماه 1401
کد خبر: 136032

سامسونگ کاور پوکمون را برای گلکسی بادز معرفی کرد

ظاهراً سامسونگ موفق شده است توجه تعداد زیادی از طرفداران پوکمون را در کره‌‌جنوبی به محصولات خود جذب کند. این شرکت پس از عرضه‌ی نسخه‌ی پوکمون گلکسی زد فلیپ ۳ در این کشور، اکنون نسخه‌ی محدود کاور پوکمون (Pokémon Monster Ball) را برای گلکسی بادز معرفی کرده است.
همان‌طور‌که انتظار می‌رود، کاور جدید سامسونگ برای گلکسی بادز از طراحی کروی‌شکل با رنگ‌های مشکی و سفید و قرمز بهره می‌برد؛ ظاهری که به این کاور اجازه می‌دهد شبیه توپ پوکمون باشد. بااین‌حال، نکته‌ی مهم این است که این محصول به‌طور محدود عرضه می‌شود و نمی‌تواند هدفون‌های گلکسی بادز را شارژ کند و درعوض می‌توانید از آن برای نگه‌داری گلکسی بادز پرو یا گلکسی بادز ۲ یا گلکسی بادز لایو استفاده کنید.
به‌گزارش Mspoweruser، کاور پوکمون در نسخه‌ی کره‌ای وب‌سایت سامسونگ با قیمتی درحدود ۱۰۵ دلار فروخته می‌‌شود. به‌همراه این قاب یک برچسب نیز ارائه شده است تا اگر دوست نداشتید از لوازم‌جانبی پوکمون اسفتاده کنید، آن‌ را روی جعبه‌ی شارژ واقعی گلکسی بادز بچسبانید.
 
قاب پوکمون سامسونگ در ۱۱ طرح با ۱۱ کاراکتر عرضه می‌شود که شامل پپیکاچو، بولباساور، چارمندر، اسکویرتل و هفت پوکمون دیگر است. متأسفانه در وب‌سایت سامسونگ اشاره شده است که مشتریان نمی‌توانند طرح دلخواهشان را انتخاب کنند و سفارش‌ها به‌طور تصادفی انتخاب و برای خریداران ارسال خواهد شند؛ بنابراین، مشخص نیست کدام طرح برایتان ارسال شود.
معرفی قاب پوکمون برای بسیاری از طرفداران آن خبری هیجان‌انگیز است؛ اما باید توجه کنید که این لوازم جانبی فعلاً فقط در کره‌‌جنوبی عرضه می‌شود و مشخص نیست آیا سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه‌ی آن در سایر کشورهای جهان دارد یا خیر. شایان‌ ذکر است در لحظه‌ی نوشته‌شدن این مطلب، همه‌ی موجودی این قاب فروخته شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.