بازی

فناوری اطلاعات

May 22, 2022
14:56 یکشنبه، 1ام خردادماه 1401
کد خبر: 136033

نورمن ریداس: کار روی قسمت دوم دث استرندینگ را شروع کرده‌ایم

در حالی که کسی چنین انتظاری را از نورمن ریدس (Norman Reedus) نداشت، او در مصاحبه‌ی جدیدش به این نکته اشاره کرده است که دنباله‌ی بازی دث استرندینگ در حال حاضر در حال توسعه است. نورمن ریدس در این بازی نقش شخصیت اصلی یعنی سم پورتر بریجز را ایفا می‌کند.
در جریان مصاحبه‌ای با Leo Edit که در تاریخ ۱۷ مه منتشر شد، ریدس با بی‌احتیاطی در دو جمله و در دو بخش مختلف مصاحبه بیان کرده که آن‌ها اخیراً بازی دوم یا به‌عبارت‌دیگر بخش دوم دث استرندینگ را شروع کرده‌اند. در بخشی از مصاحبه، پرسش‌کننده به ریدس می‌گوید: «پس کتاب را ادامه دادید، فصل آخر [سریال مردگان متحرک شبکه‌ی AMC] را خواهید داشت، سپس اسپین‌آف آن و همچنین مشغول فیلم‌برداری بازی ویدئویی دث استرندینگ هستید.» در این هنگام، ریدس ناگهان در واکنش به این جمله می‌گوید: «ما تازه کار روی دومی را شروع کرده‌ایم.»
 
سپس مصاحبه‌کننده پرسید: «چگونه این اتفاق افتاد؟» و ریدس به‌صورت مفصل‌تر توضیح داد: ‌«گیرمو دل‌تورو که اولین فیلمم یکی از آثار او بود، من را صدا کرد و گفت “ببین، فردی به نام هیدئو کوجیما با تو تماس خواهد گرفت و فقط به او بگه بله.” و من بلافاصله گفتم‌ ” منظورت چیست که فقط بگویم بله؟” و دوباره گفت ” دست از احمق بودن بردار و فقط بگو بله”. سپس من در سن دیگو بودم و هیدئو با گروه بزرگی از افراد آمد. او اهل توکیو است و به من نشان داد که در حال کار روی یک بازی به نام Silent Hill (منظور همان سایلنت هیلزی است که توسعه‌ی آن به خاطر اختلافات کونامی و کوجیما لغو شد) است. من از چیزی که او به من نشان می‌داد متحیر شدم و گفتم: “بله، بیا این کار را انجام دهیم.” این مثل Ms. Pacman نیست. بسیار واقع‌بینانه است، بسیار آینده‌نگر است، بسیار پیچیده و زیبا است و من کاملاً متحیر شدم.»
«شاید دو یا سه سال طول کشید تا تمام جلسات موشن کپچر و همه چیز را تمام کنم. خیلی کار می‌برد و سپس بازی عرضه شد و تمام این جوایز را برد و این یک اتفاق بزرگ بود، بنابراین ما به‌تازگی قسمت دوم آن را شروع کرده‌ایم.»
 
معمولاً به خاطر قراردادهای عدم افشای اطلاعات (NDA) عادت نداریم که چنین اخباری را به همین سادگی توسط عوامل توسعه‌دهنده‌ی یک بازی بشنویم. با این حال به‌طرزی عجیبی نوریمن ریدس چنین کاری را انجام داده است. البته این اولین باری نیست که او یا دیگر بازیگران یا گاهی آهنگسازان بازی‌ها به‌صورت اتفاقی چنین چیزهایی را لو می‌دهند. شاید یکی از دلایل آن این باشد که قوانین عدم افشای اطلاعات در میان استودیوها و ناشرهای این صنعت بسیار سخت‌گیرتر باشد.
 
بازی دث استرندینگ ابتدا برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شد و سپس بعد از چند ماه از طریق استیم و اپیک گیمز استور برای کامپیوترهای شخصی هم به انتشار رسید. سال گذشته هم نسخه‌ی گسترش‌یافته و کامل‌تر آن تحت نام «دث استرندینگ: برداشت کارگردان» ابتدا برای پلی‌استیشن ۵ و بعد از چند ماه برای کامپیوتر عرضه شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.