بازی

فناوری اطلاعات

May 28, 2022
16:45 شنبه، 7ام خردادماه 1401
کد خبر: 136125

آپدیت بزرگ Guilty Gear Strive به‌زودی منتشر خواهد شد

استودیو آرک سیستم ورکس قصد دارد در تاریخ ۱۰ ژوئن یک آپدیت بزرگ برای بازی گیلتی گیر: استرایو (Guilty Gear: Strive) منتشر کند که در متعادل‌سازی بیشتر بازی نقش دارد. این شرکت اعلام کرد که این آپدیت قرار است شامل تنظیم تعادل (بالانس) برای همه شخصیت‌ها، تغییرات در مکانیک کلی بازی و بهبود کنترل آن است.
بازی گیلتی گیر: استرایو بهترین بازی مبارزه‌ای سال قبل و یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای سال‌های اخیر بوده است که در زمان عرضه هم مورد استقبال فراوان طرفداران قرار گرفت. اکنون با عرضه‌ی این آپدیت بزرگ که قصد دارد تغییراتی را در بازی ایجاد کند و بهبودهایی در تعادل شخصیت‌ها و همچنین مکانیک‌های آن اعمال کند، می‌توانیم هیجان بیشتری هم برای آن داشته باشیم. البته، سازندگان از زمان عرضه تا به حال بازی را رها نکرده‌اند و با معرفی سیزن پس و شخصیت‌های جدید همواره سعی داشته‌اند اشتیاق طرفداران را بیشتر کنند.
 
علاوه بر این، آزمایش بتا برای قابلیت بازی بین پلتفرمی (کراس پلی) بین پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی در تابستان امسال آغاز خواهد شد. در حال حاضر جزئیات بیشتری از آن اعلام نشده است. با استفاده از این قابلیت، بازیکنان می‌تواند با افراد دیگر در پلتفرم‌های دیگر به تجربه‌ی گیلتی گیر: استرایو بپردازند.
آرک سیستم ورکس همچنین قصد دارد نسخه‌ای را از بازی گیلتی گیر: استرایو تحت عنوان Starter Edition 2022 برای پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ در تاریخ ۹ اوت در ژاپن عرضه کند. این نسخه قرار است دارای محتوای پایه بازی اصلی و سیزن پس ۱ (Season Pass 1) آن باشد. این نسخه در حال حاضر فقط برای ژاپن معرفی شده است.
همچنین موسیقی‌های متن بازی گیلتی گیر: استرایو با نام Necessary Discrepancy در تاریخ ۲۷ مه عرضه شده است. این بسته شامل ۲۵ آهنگ در دو دیسک خواهد بود که ۲۴ تا از این آهنگ‌ها دارای صوت خواهند بود و آهنگ‌های فصل اول و دوم بازی را پشتیبانی می‌کنند. این کتابچه همچنین شامل اشعار انگلیسی و ترجمه ژاپنی آن‌ها است.
 
بازی گیلتی گیر استرایو در تاریخ ۱۱ ژوئن سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی منتشر شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.