تلفن همراه

گوشی

May 30, 2022
13:22 دوشنبه، 9ام خردادماه 1401
کد خبر: 136221

ویوو Y33e 5G معرفی شد

ویوو Y33e 5G را با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و قیمت ۱۹۴ دلار رونمایی کرد.
به‌گزارش Gizmochina، ویوو Y33e 5G در چین رسماً معرفی شد. این شرکت ماه مارس گوشی Vivo Y33s 5G را در چین رونمایی کرده بود و اکنون Y33e نسخه‌ی جدید Y33s محسوب می‌شود.
 
ویوو Y33e 5G به صفحه‌نمایش ۶٫۵۱ اینچی LCD با نسبت تصویر ۲۰:۹ و وضوح +HD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز مجهز است و بریدگی قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد. افزون‌براین، ۸۸٫۹۹ درصد از فضا را صفحه‌نمایش دربر گرفته است.
 
گوشی جدید ویوو در پنل پشتی از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند و ویژگی‌های عکاسی مانند حالت پرتره و تایم‌لپس را ارائه می‌دهد. ویوو Y33e 5G سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را با رابط کاربری OriginOS Ocean اجرا می‌کند.
 
قدرت سخت‌افزاری ویوو Y33e 5G را تراشه‌ی Dimensity 700 مدیاتک تأمین و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا ازطریق کارت microSD آن را همراه می‌کند. وظیفه‌ی تأمین انرژی ویوو Y33e 5G را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۰ واتی بر‌عهده دارد.
 
از دیگر ویژگی‌های این گوشی ویوو می‌توان به اسکنر اثرانگشت، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵٫۱، GPS، پورت USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد. ویوو Y33e 5G ظاهراً ماه ژوئن در دو رنگ Fluorite Black و Magic Blue و در یک نسخه‌ی مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۱,۲۹۹ یوان (۱۹۴ دلار) در چین فروخته می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.