رسانه‌های اجتماعی

May 31, 2022
12:09 سه شنبه، 10ام خردادماه 1401
کد خبر: 136260

چگونه اولین پستی را که در اینستاگرام لایک کرده‌ایم، پیدا کنیم؟

اینستاگرام امسال دوازدهمین سالگرد تولد خود را جشن می‌گیرد. اگر از کاربران قدیمی این شبکه اجتماعی هستید و سال‌ها قبل حساب خود را ایجاد کرده‌اید، احتمالا از آن زمان تاکنون تغییرات زیادی در زندگی شما رخ داده است. به همین خاطر شاید به خاطر نداشته باشید که اولین لایک خود را پای چه پستی گذاشته‌اید. ولی خود اینستاگرام ابزاری دارد که می‌تواند این پست را به شما نشان دهد.
 
اینستاگرام در سال 2010 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون تغییراتی زیادی داشته است. به باور بسیاری از کاربران لایک دیگر اصلی‌ترین روش تعامل با این شبکه اجتماعی نیست و خیلی‌ها از طریق ری‌اکشن‌های بخش استوری بیشترین تعامل خود را با کاربران و صفحات اینستاگرامی برقرار می‌کند. با این حال، کاربران همچنان می‌توانند لایک‌های خود را مدیریت کنند.
 
اینستاگرام در بخش تنظیمات به کاربر اجازه می‌دهد همه لایک‌های خود را ببیند. این ویژگی قادر است مانند یک ماشین زمان شما را به عقب برگرداند و یادتان بیندازید که در اولین روزهای فعالیت در این شبکه اجتماعی چه پست‌هایی را لایک کرده‌اید.
 
چگونه اولین لایک اینستاگرام خود را پیدا کنیم؟
 
برای یافتن بخش مربوطه مراحل زیر را دنبال کنید:
 
اپلیکیشن موبایل اینستاگرام را باز کنید و به صفحه پروفایل خود بروید.
روی منویی که با علامت سه خط در گوشه سمت راست صفحه وجود دارد، بزنید و از آنجا وارد بخش Settings شوید.
حالا در نواری که برای جستجو در صفحه دیده می‌شود، عبارت Manage Likes را بنویسید و گزینه مربوطه را انتخاب کنید.
اکنون می‌توانید همه لایک‌های خود را از آخر به اول ببینید.
برای رسیدن به اولین لایک کافیست از بالا سمت راست گزینه Sort & filter را انتخاب کرده و حالت نمایش را روی Oldest to newest قرار دهید تا شیوه نمایش از اول به آخر تغییر پیدا کند.
همان‌طور که احتمالا می‌بینید، فضای اینستاگرام در طول این سال‌ها تغییر زیادی کرده و سلیقه محتوایی کاربران هم عوض شده است. با کمی گشت و گذار در این بخش حتی می‌توانید ببینید که خود شما در گذشته چه پست‌هایی را می‌پسندیدید و اکنون چه پست‌هایی را دوست دارید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.