پست

June 3, 2022
17:22 جمعه، 13ام خردادماه 1401
کد خبر: 136325

معاون وزیر ارتباطات: امیدواریم مشکلات شرکت پست پس از افزایش تعرفه‌ها رفع شود

معاون وزارت ارتباطات گفت: چند سالی بود که تعرفه‌های پستی تغییری نداشت که با تغییرات جدید اعمال شده در تعرفه‌ها، امیدواریم تغییر روند درآمدی شرکت ملی پست و رفع مشکلات موجود را شاهد باشیم.
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات، هادی اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات ضمن بازدید از پروژه مجتمع ICT استان اظهار کرد: پروژه مجتمع ICT آذربایجان غربی بیش از 70درصد پیشرفت فیزیکی داشته و انتظار می‌رود در اسرع وقت باقیمانده کار با پیشرفت مناسب انجام شود.
 
اصلان زاده افزود: ساختمان مجتمع ICT در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع با زیربنای بیش از شش هزار مترمربع در 7 طبقه در حال احداث است که تا به امروز بیش از 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید با توجه به سردسیر بودن منطقه آذربایجان غربی مابقی پروژه در اسرع وقت کامل شود.
 
وی ادامه داد: مشکلات و موانع طرح با حضور مهندسین مشاور و پیمانکار طرح موردبررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی برای مرتفع شدن موانع موجود اتخاذ شد.
 
وزیر ارتباطات به جد پیگیر مشکلات تجهیزاتی و نیروی انسانی شرکت ملی پست ایران است
 
معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات در بازدید میدانی از مجموعه پست و ارتباطات زیرساخت آذربایجان غربی بیان کرد: وزیر ارتباطات به جد پیگیر رفع مشکلات تجهیزاتی و نیروی انسانی شرکت ملی پست ایران است.
 
اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات با بررسی روند فعالیت اداره کل پست آذربایجان غربی گفت: میکانیزه شدن فرآیند فعالیت‌های پستی راندمان کار و کاهش هزینه‌ها را در پی دارد که باید نسبت به این موضوع در "پست" آذربایجان غربی نگاه ویژه‌ای شود.
 
معاون وزیرارتباطات در پاسخ به درخواست پرسنل پست آذربایجان غربی در خصوص افزایش حقوق و مزایایشان گفت: وزیر ارتباطات نگاه ویژه‌ای به بخش معیشت کارمندان پست دارد و از سال گذشته اقداماتی شده است اما این مشکلات یک شبه قابل حل و فصل نیست و باید راهکار قانونی متناسب برای این موضوع باشد که به جد پیگیر این موضوع هستیم.
 
وی افزود: چند سالی بود که تعرفه‌های پستی تغییری نداشت که با تغییر اعمال شده در تعرفه‌ها امیدواریم در روند درآمدی شرکت ملی پست و مرتفع شدن مشکلات موجود تغییراتی را شاهد باشیم.
 
وی افزود: درخواست داریم که تعرفه‌‌های پستی مانند تعرفه‌ های پزشکی که در ابتدای هر سال در هیات دولت مصوب می‌شود بر اساس تورم سالانه اصلاح شود و دیگر شاهد مشکلات موجود نباشیم.
 
بر اساس این گزارش اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات در نشستی با کارکنان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی ضمن تبیین سیاست‌های حمایتی وزارت ارتباطات به مشکلات و درخواست‌های پرسنل مجموعه رسیدگی کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.