بازی

فناوری اطلاعات

June 4, 2022
13:22 شنبه، 14ام خردادماه 1401
کد خبر: 136337

رزیدنت اویل ویلج برای هدست پلی‌استیشن وی‌آر ۲ عرضه خواهد شد

بر اساس اعلام رسمی کپ‌کام در رویداد State of Play پلی‌استیشن، بازی تحسین‌شد‌ه‌ی رزیدنت اویل: دهکده (Resident Evil Village) قرار است برای پلی‌استیشن وی‌آر ۲ عرضه شد. نسخه‌ی واقعیت مجازی این اثر که در حال حاضر در حال توسعه است، بخش داستانی بازی را به‌صورت کامل در دستگاه پلی‌استیشن وی‌آر ۲ قابل ‌بازی می‌کند.
دستگاه واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر ۲ در حال حاضر در حال توسعه است و بازی رزیدنت اویل: دهکده می‌تواند با بهره‌گیری کامل از ویژگی‌های سخت‌افزاری این دستگاه نظیر گرافیک بالا که از طریق نمایشگر ۴K و HDR فراهم است، قابلیت ردیابی چشم پلی‌استیشن وی‌آر ۲، صدای سه‌بعدی پلی‌استیشن ۵ و موارد دیگر تجربه‌ای عمیق‌تر را ارائه دهد.
 
با این نسخه می‌توانید در جزئیات باشکوه قلعه دیمیترسکو که از نورافشان‌های زیبا گرفته تا بافت‌ مبلمان را شامل می‌شود، غرق شوید. در پلی‌استیشن وی‌آر ۲، حضور ساکنان قلعه را بیش از پیش احساس خواهید کرد و آن‌ها شما را در راهروهای قلعه تعقیب می‌کنند و این در حالی است که دائماً به این فکر است که گرفتار صاحب قلعه یعنی بانو دیمیترسکو نشوید.
علاوه بر هدست پلی‌استیشن وی‌آر ۲، از کنترلرهای حسی این دستگاه هم برای نمایش هرکدام از دستان خود در جهان بازی استفاده خواهید کرد. سعی کنید با استفاده از هر دو بازوی خود از خودتان محافظت کنید و اتان نیز به همان شیوه در بازی از خود محافظت می‌کند. شما اسلحه‌ای در دست بگیرید و اتان هم همین کار را خواهد کرد. همچنین اکنون می‌توانید اقداماتی پویا را در بازی انجام دهید. برای مثال، می‌توانید در حالی که با تفنگ خود شلیک می‌کنید، چاقویی را در دست دیگر خود نگه ‌دارید یا یک تفنگ را با یک دست و یک تفنگ ساچمه‌ای را با دست دیگر نگه دارید. این کنترلرهای پیشرفته، غوطه‌وری بازیکن را در بازی افزایش می‌دهد.
 
سازندگان بعضی از صحنه‌های نبرد ویژه‌ای این نسخه را نمایش داده‌اند تا به ما نشان دهند که می‌توانیم چه انتظاری از سیستم مبارزات بازی در نسخه‌ی واقعیت مجازی آن داشته باشیم. البته، این اولین تجربه‌ی سازندگان در این زمینه نیست. بازی رزیدنت اویل ۷ هم از نسخه‌ی واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کرد و برای پلی‌استیشن وی‌آر منتشر شده بود که توانست تجربه‌ای موفقیت‌آمیزی هم خطاب شود. این بازی سعی دارد نهایت تجربه‌ی ترس و بقا دنیای بازی رزیدنت اویل دهکده را به شما ارائه کند. با این نسخه در نقش ایتان وینترز قرار بگیرید و در ماجراجویی مرگباری که در انتظار اوست، وارد شوید.
 
سازندگان جزئیات بیشتری از تاریخ عرضه یا قیمت این نسخه را اعلام نکرده‌اند که در این خصوص باید همچنان صبر کنیم.
 
کپکام در جریان رویداد State of Play از بازسازی بازی رزیدنت اویل ۴ هم رونمایی و آن را برای کنسول‌های نسل حاضر و کامپیوترهای شخصی معرفی کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.