بازار سرمایه

June 8, 2022
19:55 چهارشنبه، 18ام خردادماه 1401
کد خبر: 136528

پی‌پال امکان انتقال بیت‌کوین به سایر کیف پول‌ها را فراهم کرد

پی‌پال امکان انتقال بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتالی را از حساب کاربریشان به سایر کیف ‌پول‌ها و صرافی‌ها (شامل دریافت و ارسال) فراهم کرد.
از زمانی که پی‌پال اجازه خرید بیت‌کوین را برای برخی از حساب‌ها در سال ۲۰۲۰ صادر کرد این ویژگی با استقبال قابل توجه کاربران مواجه شد و اکنون این شرکت ارائه‌دهنده خدمات مالی امکان انتقال ارزهای دیجیتالی به سایر کیف پول‌ها و صرافی‌ها را ایجاد کرده است.
 
در بیانیه مطبوعاتی‌ این شرکت آمده است: امکان ارسال، دریافت و انتقال دارایی‌های رمزنگاری‌شده مانند بیت‌کوین و سایر رمزارزها بین کیف پول و صرافی فراهم شده است. این شرکت برای انتقال بیت‌کوین هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.
 
خوزه فرناندز داپونته، معاون ارشد و مدیر کل پی‌پال، گفت:‌ با توجه به استقبال کاربران از اضافه شدن امکان خرید بیت‌کوین در سال ۲۰۲۰، اکنون کاربران این پلتفرم حق انتخاب خواهند داشت و می‌توانند با توجه به نیاز خود از ویژگی‌های جدید استفاده کنند. اضافه شدن این ویژگی‌ها نشان‌دهنده تکامل مداوم پلتفرم پی‌پال است که مشتریان را قادر می‌سازد با اکوسیستم رمزارزها تعامل گسترده‌تری داشته باشند. دلیل اینکه ما در حوزه ارزهای دیجیتالی فعال هستیم این است که معتقدیم بخش قابل توجهی از تجارت به سمت ارزهای دیجیتالی سوق پیدا می‌کند.
 
پی‌پال از مجوز BitLicense استفاده می‌کند. این کلمه اصطلاحی است که برای فعالیت‌های رمزارزی کسب‌و‌کارها استفاده می‌شود. این استاندارد توسط اداره خدمات مالی نیویورک (NYSDFS) طراحی و برای شرکت‌ها صادر می‌شود. پی‌پال ادعا می‌کند اولین کسب‌وکاری است که از این مجوز نه به‌ صورت مشروط بلکه به صورت دائمی استفاده می‌کند.
 
تمرکز بر تجارت، به جای فعالیت به عنوان یک صرافی، به پی‌پال اجازه می‌دهد بدون کارمزد مرتبط با تراکنش‌های بیت‌کوین کار کند. پی‌پال به جای اینکه یک صرافی مرکزی باشد، به دنبال تجارت در حال توسعه با استفاده از ابزارهایی مانند Checkout With Crypto است که به کاربران اجازه می‌دهد با میلیون‌ها تاجر در سراسر جهان از طریق بیت‌کوین تعامل داشته باشند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.