اپلیکیشن

تلفن همراه

June 10, 2022
15:58 جمعه، 20ام خردادماه 1401
کد خبر: 136544

سامسونگ باردیگر برای تبلیغ تم‌های جدیدش از طرح گوشی آیفون استفاده کرد

یکی از مدیران سامسونگ برای تبلیغ تم‌های جدید این برند در اپلیکیشن Members، به‌جای استفاده از نمونه گوشی‌های این شرکت، ازتصویر گوشی‌ای شبیه به آیفون استفاده کرده است.
 
ارسال پست در حساب رسمی توییتر سامسونگ اتفاق جدیدی نیست. تیم بازاریابی این شرکت در گدشته چنین اشتباهاتی را مرتکب شده است و به‌نظر می‌رسد این برند دوباره آن را انجام داده است. این‌بار غول فناوری کره‌ای در اپلیکیشن Members خود از طرحی شبیه آیفون استفاده کرده است.
 
به‌گزارش SamMobile، یکی از مدیران انجمن سامسونگ در کره‌جنوبی برای تبلیغ تم‌های One UI، بنری را در اپلیکیشن Members منتشر کرده است. این بنر تبلیغاتی چند تم سامسونگ را روی یک گوشی با ظاهر شبیه آیفون نشان می‌دهد؛ درحالی‌که انتظار می‌رفت از گوشی‌های سری گلکسی برای نمایش این موضوع بهره ببرد. تم سامسونگ روی گوشی هوشمندی نمایش داده شده است که نمایشگر آن تقریباً شبیه آیفون ۱۱ یا آیفون ۱۲ است.
به‌نظر می‌رسد سازنده‌ی این بنرهای تبلیغاتی با دستگاه‌های گلکسی سامسونگ آشنا نبوده است. سؤال مهم این است که بخش بازاریابی سامسونگ چگونه می‌تواند چنین اشتباهی مرتکب شود؟ طبق گزارش‌ها، مدیر انجمن شرکت کره‌ای این بنر را به‌اشتراک گذاشته و همین موضوع داستان را وخیم‌تر کرده است.
 
آیفون‌ها با بریدگی درخورتوجه نمایشگرش ظاهر خاصی دارد که به‌راحتی تشخیص‌دادنی است. شاید به‌همین‌دلیل، از قالب ظاهری آیفون برای نمایش تصاویر محیط برنامه‌ها حتی در فروشگاه گوگل‌پلی استفاده می‌شود. باوجوداین، در این نمونه سامسونگ که قصد داشته تم‌های خود را تبلیغ کند، استفاده از تصویر آیفون بسیار بحث‌برانگیز است.
 
درهرصورت، این نوع اتفاق‌ها فقط به طرفداران آیفون دلایل بیشتری برای بحث با مشتریان سامسونگ می‌دهد. چنین اخباری به ایجاد بحث‌هایی میان طرفداران این دو برند منجر خواهد شد؛ ازاین‌رو چنین اشتباهی آن‌هم از‌طرف یکی از مدیران این برند بسیار عجیب است. علاوه‌براین، سامسونگ توضیحی درباره این اتفاق نداده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.