اپراتورها

تلفن همراه

June 11, 2022
17:04 شنبه، 21ام خردادماه 1401
کد خبر: 136587

«طرح پایش اشتغال کشور» با مشارکت رایتل راه‌اندازی شد

مراسم آغاز به کار «پایش اشتغال کشور» با همکاری «شرکت خدمات ارتباطی رایتل» برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی رایتل، مراسم راه‌اندازی طرح پایش اشتغال کشور با حضور محمود کریمی بیرانوند معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قاسم رستم‌پور رئیس دبیرخانه شورای عالی اشتغال، سیدمحمدرضا احمدی و محمدصادق کریمی اعضای موظف هیات مدیره و علیرضا شیخ‌حسنی معاون فناوری اطلاعات شرکت خدمات ارتباطی رایتل و پژمان اکرامیان رئیس مرکز ملی پایش سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغال کشور، 18 خرداد ماه در شرکت خدمات ارتباطی رایتل، برگزار شد.
در ابتدای برنامه محمد صادق کریمی عضو هیات مدیره رایتل ضمن خوش‌آمدگویی به معاون محترم اشتغال و همراهان ایشان ظرفیت‌های خاص شرکت رایتل به عنوان بازوی ICT  وزارت مردم را برشمرد و اظهار امیدواری کرد این همکاری‌ها نتایج و دستاوردهای ارزشمندی را برای کشور به همراه داشته باشد.
وی با اشاره به همکاری‌های رایتل در طول این مدت تاکید کرد: «تاکنون چند برنامه از برنامه‌های مصوب وزارت مردم توسط رایتل انجام شده و راه‌اندازی مرکز تماس طرح پایش اشتغال کشور توسط رایتل اقدام بسیار ارزشمندی برای رصد اشتغال کشور است».
 
محمود کریمی‌ بیرانوند، ضمن تشکر از همکاری‌های ارزشمند رایتل، اظهار کرد: «فرمان مقام معظم رهبری در اولین روزهای قرن پانزدهم شمسی بر مبنای یکی از مهم‌ترین کارکردهای اقتصاد پویا و از مهم‌ترین وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، که همان تولید اشتغال‌آفرین مبتنی بر نوآوری و دانش است صادر شد. وزارت مردم، از همان ابتدا راهبرد اشتغال‌ خود را بر پایه زیست‌بوم ملی اشتغال‌ استوار کرده است. با صدور فرمان امسال مقام معظم رهبری، مسئولیت ما در این وزارتخانه بیش از گذشته است».
وی افزود: «نظارت بر اشتغال کشور برای وزارت مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پیش از این سیستم منسجم و منظمی در این زمینه صورت نمی‌گرفت. به همین دلیل این نیاز احساس شد که تسهیلات و تامین مالی که در این راستا انجام می‌شود، نظارت و بررسی شود».
 
کریمی بیرانوند ابراز امیدواری کرد با توسعه همکاری‌ها در آینده‌ای نزدیک، رایتل به‌عنوان اپراتور تخصصی اشتغال کشور نقش‌آفرینی کند.
سید محمدرضا احمدی عضو هیات مدیره رایتل، با اشاره به استقبال رایتل از مشارکت در این طرح، گفت: «شرکت رایتل به عنوان اپراتور سوم کشور این طرح را یک مسئولیت مهم برای خود می‌داند و از آن برای نقش‌آفرینی و کمک به دستگاه متولی اشتغال کشور، با تمام ظرفیت‌های موجود احساس مسئولیت و با افتخار حمایت می‌کند».
 
علیرضا شیخ‌حسنی معاون فناوری اطلاعات درباره مسئولیت رایتل در قبال کسب‌و‌کارها، گفت: «رایتل به عنوان شرکت خدمات ارتباطی زیرمجموعه وزارت کار، می‌تواند مسئولیت‌های مهم در زمینه زیرساخت‌های حیاتی کشور ایفا کند و ماموریت کمک به کسب‌ و کارها را داشته باشد. از این جهت که در راستای اهداف بلند نظام و وزارت مردم در این طرح مشارکت داریم، خرسند هستیم».
در ادامه از مرکز تماس طرح پایش اشتغال کشور و نیز دوره آموزش تخصصی به همکاران مرکز تماس رایتل برای اجرای هر چه بهتر و دقیق‌تر این طرح بازدید به عمل آمد و حاضرین در جریان نحوه انجام خدمات این طرح قرار گرفتند.
 
لازم به ذکر است، نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی کشور و صحت‌سنجی اشتغال ثبت شده در سامانه ملی رصد، به منظور نظارت بر چگونگی تحقق اهداف کمی و کیفی اشتغال در سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغال کشور و همچنین راستی‌آزمایی توزیع منابع و اجتناب از انحراف سرمایه‌گذاری، از جمله دلایل اجرای طرح پایش اشتغال کشور است. صحت‌سنجی پیامکی و تلفنی این پروژه توسط شرکت رایتل انجام می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.