تلفن همراه

گوشی

June 13, 2022
13:23 دوشنبه، 23ام خردادماه 1401
کد خبر: 136657

۱۲۰ محصول شیائومی که احتمالا آپدیت MIUI 13.5 را دریافت می‌کنند

شیائومی قرار است به‌زودی آپدیت رابط کاربری MIUI 13.5 را برای گوشی‌های خود منتشر کند. در همین راستا لیستی بلندبالا از محصولات این شرکت که واجد شرایط دریافت آپدیت یادشده هستند منتشر شد.
آپدیت MIUI 13.5 شیائومی قرار نیست تغییرات چشمگیری در مقایسه با نسخه‌ی ۱۳ داشته باشد چون قاعدتا آپدیت‌هایی که عدد ۰.۵ در کنار آن‌ها دیده می‌شود، خیلی انقلابی نیستند. اما با این حال یک سری قابلیت‌های خوب در آن وجود دارند که می‌توانند تجربه‌ی کاربری را بهبود ببخشند.
 
در حال حاضر به نظر می‌رسد حدودا ۱۲۰ مدل مختلف از محصولات شیائومی وجود دارند که می‌توانند آپدیت MIUI 13.5 را دریافت کنند. اما متأسفانه باید بگوییم در این لیست طولانی، اثری از گوشی‌های خوب و محبوبی نظیر ردمی نوت ۸ (سری کامل)، ردمی ۹A، ردمی ۹AT، ردمی ۹i و ۹C دیده نمی‌شود. این در حالی است که ردمی ۹A در سال ۲۰۲۱ در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌ها هم قرار داشت اما متأسفانه شرکت چینی تصمیم دارد دیگر آن را آپدیت نکند.
 
آپدیت رابط کاربری MIUI 13.5 مبتنی بر اندروید ۱۲ است. یعنی گوشی‌های این شرکت که اندروید ۱۱ دارند نمی‌توانند این آپدیت را نصب کنند. بنابراین اگر دستگاه شما هنوز آپدیت اندروید ۱۲ را دریافت نکرده اما واجد شرایط دریافت آن است، باید منتظر بمانید. هرچند روند انتشار این آپدیت جدید هم هنوز رسما آغاز نشده است.
 
بدون فوت وقت می‌پردازیم به محصولات شیائومی که امکان دریافت آپدیت MIUI 13.5 را دارند. البته ناگفته نماند یک سری از این گوشی‌ها در بازار چین، و نمونه‌ی تغییر برندیافته‌ی آن‌ها در بازار جهانی در دسترس قرار دارند، از طرفی یک سری از آن‌ها هم نظیر ۱۲ لایت و اولترا هنوز رسما معرفی نشده‌اند. این یعنی محصولات یادشده لزوما یک مدل مجزا و در دسترس نیستند.
 
لیست گوشی‌های واجد شرایط شیائومی برای دریافت آپدیت MIUI 13.5
۱۲
۱۲ پرو
۱۲X
۱۲ اولترا
۱۲S
۱۲S پرو
۱۲S پرو دایمنسیتی ادیشن
۱۲ لایت
۱۱T
۱۱T پرو
۱۱ لایت ۵G NE
۱۱i
۱۱i Hypercharge
می ۱۱
می ۱۱ LE
می ۱۱i
می ۱۱ لایت ۴G
می ۱۱ لایت ۵G
می ۱۱ اولترا
می ۱۱ پرو
می ۱۱X
می ۱۱X پرو
میکس ۴
میکس فولد
میکس فولد ۲
Civi
Civi 1S
می نوت ۱۰ لایت
می ۱۰
می ۱۰i 5G
می ۱۰S
می ۱۰ پرو
می ۱۰ لایت
می ۱۰ لایت زوم
می ۱۰ اولترا
می ۱۰T
می ۱۰T پرو
می ۱۰T لایت
پد ۵ (تبلت)
پد ۵ پرو (تبلت)
پد ۵ پرو ۵G (تبلت)
 
ردمی
نوت ۱۱
نوت ۱۱ ۵G
نوت ۱۱ SE
نوت ۱۱ ۴G
نوت ۱۱ ۵G
نوت ۱۱ پرو
نوت ۱۱ پرو ۵G
نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G
نوت ۱۱S
نوت ۱۱S 5G
نوت ۱۰ پرو
نوت ۱۰ پرو مکس
نوت ۱۰
نوت ۱۰S
نوت ۱۰ لایت
نوت ۱۰ ۵G
نوت ۱۰T 5G
نوت ۱۰T بازار ژاپن
نوت ۱۰ پرو ۵G
نوت ۹
نوت ۹ پرو
نوت ۹ پرو مکس
نوت ۹S
نوت ۹ ۴G
نوت ۹ ۴G
نوت ۹T 5G
نوت ۹ پرو ۵G
K50
K50 پرو
K50 گیمینگ
K50i
K50i پرو
K40
K40 پرو
K40 گیمینگ
K40S
K40 پرو پلاس
K30 4G
K30 پرو
K30S اولترا
K30 اولترا
Note 8 2021
۱۰
۱۰A
۱۰C
۱۰ پاور
۱۰ بازار هندوستان
۱۰ پرایم
۱۰ پرایم ۲۰۲۲
۱۰ ۲۰۲۲
۱۰X 4G
۱۰X 5G
۱۰X پرو
۹
۹T
۹ پاور
۹ پرایم
نوت ۱۱E
نوت ۱۱E پرو
نوت ۱۱T پرو
نوت ۱۱T پرو پلاس
 
پوکو
M2
M2 پرو
M2 Reloaded
M3
M3 پرو ۵G
M4 5G
M4 پرو ۴G
M4 پرو ۵G
X2
X3 NFC
X3
X3 پرو
X3 GT
X4 GT
X4 GT پرو
X4 پرو ۵G
F3
F3 GT
F4
C40
C40 پلاس
به نظر می‌رسد این کامل‌ترین لیست احتمالی باشد که تاکنون در دسترس‌مان قرار گرفته، بنابراین بعید به نظر می‌رسد در آینده، محصولی به آن اضافه شود. مگر اینکه شیائومی تا قبل از انتشار آپدیت MIUI 13.5، یک سری گوشی جدید رونمایی کند که در این صورت باید آن‌ها را به این لیست اضافه کنیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.