تلفن همراه

گجت

June 14, 2022
13:31 سه شنبه، 24ام خردادماه 1401
کد خبر: 136730

گلکسی واچ 5 احتمالاً با قابلیت شارژ ۱۰ وات عرضه خواهد شد

اسناد FCC نشان می‌دهد ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۵ سامسونگ احتمالاً از شارژ ۱۰ وات پشتیبانی خواهند کرد.
 
گواهی FCC سه مدل ساعت هوشمند سامسونگ با شماره مدل SM-R900 و SM-R910 و SM-R920 را نشان می‌دهد که دو نسخه‌ی اول درواقع به مدل‌های ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ ۵ اشاره می‌کند و شناسه‌ی سوم مربوط به گلکسی واچ ۵ پرو است.
 
GSMArena ‌می‌نویسد نکته‌ی جالب این است که شارژر بی‌سیمی استفاده‌شده در آزمایش FCC از نوع ۱۰ وات (۵ ولت ۲ آمپر) بوده است. در مقام مقایسه، سری گلکسی واچ ۴ با شارژ ۵ وات به‌ بازار عرضه شد که نشان می‌دهد مدل‌های جدید با سرعت بیشتری شارژ خواهند شد. آزمایش‌ها نشان می‌دهد شارژ کامل گلکسی واچ ۴ یک‌ونیم ساعت طول می‌کشد؛ البته این احتمال همچنان وجود دارد که خروجی سری آینده‌ی گلکسی واچ همچنان به خروجی ۵ وات محدود شود.
درهرحال، انتظار می‌رود سری گلکسی واچ ۵ سامسونگ درمقایسه‌با نسل کنونی این محصول از باتری بزرگ‌تر بهره ببرند.
 
براساس خبرهای قبلی، مدل ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ ۵ به‌ترتیب به باتری ۲۷۶ و ۳۹۷ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهند شد. همچنین، گفته می‌شود گلکسی واچ ۵ پرو احتمالاً از باتری بزرگ‌تر با ظرفیت ۵۷۲ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد.
 
افشاکننده‌ی معروف، Ice Universe، می‌گوید گلکسی واچ ۵ پرو به قاب چرخشی مجهز نخواهد شد. همچنین، این افشاگر اعلام کرده است که طراحی سری گلکسی واچ ۵ درمقایسه‌با نسل سری گلکسی واچ ۴ تغییر چندانی نخواهد کرد.
 
از دیگر مشخصات موردانتظار سری گلکسی واچ ۵ می‌توان به بلوتوث، وای‌فای (۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز)، حسگر تشخیص دمای بدن و NFC اشاره کرد. علاوه‌براین، گفته شده است این ساعت‌ها در نسخه‌ی LTE نیز دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
 
طبق گزارش‌های قبلی، سامسونگ در ماه اوت از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود رونمایی خواهد کرد و با نزدیک‌تر‌شدن به تاریخ معرفی این محصولات، می‌توان انتظار داشت جزئیات بیشتری درباره‌ی آن‌ها دردسترس قرار گیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.