رگولاتوری

June 15, 2022
11:09 چهارشنبه، 25ام خردادماه 1401
کد خبر: 136751

بیانیه نصر تهران:خواستار تصویب تغییرات پیشنهادی اساس‌نامه‌ی نصر تهران هستیم

در پی برگزاری نشست هیات عمومی صنف توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، نصر تهران در بیانیه‌ای خواستار تصویب اصلاحات اساسنامه‌ی این سازمان که به تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده رسیده بود، شد.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در این بیانیه آمده است: «اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در مجمع عمومی فوق‌العاده که برای اولین بار از زمان تشکیل این سازمان در هشتم دی ‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شده بود، با تغییراتی در اساسنامه‌ی این سازمان با 91 درصد رأی مثبت موافقت کردند. این تغییرات برآمده از اقتضائات زمانه و نیز تجربیات و بازخوردهای ۱۶ سال اجرای اساسنامه‌ی قدیمی در هیأت مدیره‌های مختلف بوده‌است.
 
تغییراتی که به تصویب مجمع رسید اگرچه سقف انتظارات بدنه‌ی صنف رایانه نیست اما حداقل‌های ضروری را برآورده‌ می‌کند. از آنجا که بر اساس ماده ۳۷ همین اساس‌نامه، این تغییرات «پس از کسب نظر» از هیأت عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور قابل اجرا هستند اظهارنظر در خصوص مصوبه مجمع عمومی تهران در دستور کار هیات عمومی مورخ ۲۵ خرداد قرارگرفته‌است.
 
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به حق تصمیم‌گیری نمایندگان محترم استان‌های دیگر احترام گذاشته و تعامل و همراهی را تنها راه تعالی این سازمان می‌داند. به همین دلیل از اعضای هیات عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور که متشکل از هیأت مدیره‌ی کلیه‌ی استان‌هاست انتظار دارد به خواست اعضای صنف در تهران احترام گذاشته و تغییرات پیشنهادی را به طور کامل به تصویب برسانند.
 
طبیعی است که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران خود را بخشی از کلیت نظام صنفی رایانه‌ای کشور می‌داند و به تعامل و حمایت از سازمان‌های استان‌های دیگر ادامه خواهد داد».
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.