سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 19, 2022
13:31 یکشنبه، 29ام خردادماه 1401
کد خبر: 136819

میزو از کنسول بازی دستی ویندوزی با نمایشگر OLED و پردازنده AMD رونمایی کرد

میزو (Meizu) چند وقتی بود که از صحنه گوشی‌های هوشمند دور بود اما حالا برند جدید PANDAER این کمپانی در همکاری با «AYANEO» محصول تازه‌ای را توسعه داده‌ که کنسول دستی ویندوزی PANDAER x AYANEO است.
گفتنی است که این کنسول دستی در واقع همان AYANEO AIR Pro است که توسط پندائر تغییرات جالب توجهی روی آن صورت گرفته و به عنوان مثال پنل پشتی آن دارای طرح‌هایی مرتبط با برند پندائر است.
 
در بخش مشخصات، این کنسول دستی دارای نمایشگر اولد 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل است، همچنین ابعاد فیزیکی آن نیز برابر با 224 در 89.5 در 28 میلی‌متر است و 410 گرم وزن دارد.
 
مشخصات و قیمت کنسول دستی میزو
کنسول دستی جدید میزو در بخش سخت‌افزار از پردازنده Ryzen 5 5560U برخودار است که متشکل از پردازنده «ذن 3»، پردازنده گرافیکی Radeon RX Vega 6 و همینطور 6 واحد رایانشی با فرکانس 1600 مگاهرتز است.
 
البته کنسول «آیانئو ایر پرو» که این محصول بر مبنای آن ساخته شده، در زمان عرضه 3 گزینه جداگانه برای پردازنده، پردازنده گرافیکی و همینطور رم و فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌داد که گویا در این کنسول دستی شاهد آنها نخواهیم بود.
 
پردازنده مذکور با رم 16 گیگابایتی 4266 مگاهرتزی LPDDR4x و همچنین فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی SSD همراهی می‌شود.
 
این محصول همچنین در کنار یک باتری 7350 میلی‌آمپری، از بلوتوث 5.2 و اتصال وای‌فای 6 نیز پشتیبانی می‌کند و دارای سیستم عامل ویندوز است.
 
در پایان باید به این مورد نیز اشاره کرد که کنسول دستی PANDAER x AYANEO که ظاهرا تک رنگ هم هست، اکنون در بازار چین و از طریق وب‌سایت میزو با برچسب قیمتی 592 دلار در دسترس است، با این حال همچنان مشخص نیست که هیچ یک از شرکت‌های میزو یا آیانئو برنامه‌ای جهت عرضه جهانی این کنسول دستی داشته باشند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.