اپلیکیشن

تلفن همراه

June 21, 2022
13:47 سه شنبه، 31ام خردادماه 1401
کد خبر: 136901

دسترسی به تلگرام پریمیوم برای شماره‌های ایران امکان‌پذیر نیست

بررسی‌های زومیت نشان می‌دهد امکان استفاده از سرویس اشتراکی تلگرام پریمیوم برای شماره‌های ایران امکان‌پذیر نیست.
 
تلگرام که اکنون از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه میزبانی می‌کند به‌تازگی سرویس اشتراکی خود را با نام تلگرام پریمیوم معرفی کرد. این سرویس که قرار است محدودیت‌ها را کاهش دهد و قابلیت‌های اضافه‌ای دراختیار کاربران قرار دهد، درحال‌حاضر برای کاربران ایرانی‌ای که از شماره‌های ایران استفاده می‌کنند دردسترس نیست. طبق بررسی ما در زومیت، امکان دسترسی به تلگرام پریمیوم حتی با تغییر IP امکان‌پذیر نیست و در واقع تلگرام کاربران را براساس شماره‌ای که با آن ثبت‌نام کرده‌اند محدود می‌کند. درحال‌حاضر تلگرام توضیحی در مورد این محدودیت برای کاربران ایرانی نداده‌ است و مشخص نیست دسترسی به تلگرام پریمیوم در آینده برای کاربران ایرانی فراهم می‌شود یا نه.
تلگرام پریمیوم قابلیت‌های اضافه‌ای نظیر آپلود فایل چهار گیگابایتی، استیکر اختصاصی و استفاده از تصویر متحرک در پروفایل را ارائه می‌دهد و با قیمت ماهانه ۵ تا ۶ دلار دردسترس قرار می‌گیرد.
 
پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، می‌گوید این پیام‌رسان بیشتر از شرکت‌های تبلیغاتی به کاربرانش اتکا می‌کند و معرفی سرویس پریمیوم درنتیجه‌ی درخواست کاربران برای کاهش محدودیت‌ها انجام شده است. اکنون تلگرام با سرویس اشتراکی می‌تواند ازطریق بخشی از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه‌اش درآمد خوبی به جیب بزند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.