بازی

فناوری اطلاعات

June 24, 2022
16:06 جمعه، 3ام تیرماه 1401
کد خبر: 136966

اکتیویژن مانع بازسازی تونی هاوک ۳ و ۴ شده است

استودیو  Vicarious Visions در حال توسعه‌ی بازسازی بازی سوم و چهارم سری‌ Tony Hawk’s Pro Skater  بوده است اما پس از پیوستن این استودیو به اکتیویژن بلیزارد، این پروژه توسط اکتیویژن متوقف شده است.
 
این خبر را خود تونی هاوک بیان کرده است. او در جریان یک استریم زنده در روز دوشنبه اعلام کرد: «حتی تا زمان عرضه‌ی بازسازی بازی‌های اول و دوم برنامه‌ی ما چنین چیزی بود. ما در حال توسعه‌ی بازسازی ۳ و ۴ بودیم که سپس Vicarious توسط اکتیویژن بلیزارد جذب شد و سپس آن‌ها برای مدتی دنبال توسعه‌دهندگان دیگر بودند اما در نهایت پروژه را متوقف کردند.»
 
او اضافه کرد:‌ «واقعیت این است که اکتیویژن در تلاش بود که استودیو دیگری را برای توسعه‌ی بازسازی بازی‌های سوم و چهارم پیدا کند اما نتوانستند آن‌طور که به Vicarious اعتماد داشتند، به گروه دیگری برای توسعه‌ی این پروژه اعتماد کنند؛ بنابراین آن‌ها از دیگر استودیوها پرسیدند که “با عنوان THPS چه می‌کنید؟” و ایده‌های آن‌ها را شنیدند  ولی از چیزی که شنیدند خوششان نیامد و بعد همه ‌چیز تمام شد. چه کسی سرانجام آن را می‌داند؟ شاید وقتی گردوغبار آن فروکش کرد، متوجه شویم. بعضی چیزها را هرگز انتظار ندارید. هرگز فکر نمی‌کردم ۲۰ سال بعد بازسازی بازی‌های اول و دوم را انجام دهیم.»
2.jpg
در ژانویه ۲۰۲۱ اکتیویژن بلیزارد اعلام کرد که قصد دارد استودیو Vicarious Visions را به‌عنوان یک استودیو پشتیبان به بلیزارد اضافه کند. این ادغام در آوریل امسال رسمی شد. در همان زمان، اکتیویژن بلیزارد اعلام کرد که این استودیو که سازنده‌ی بازی‌های  Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 و Crash Bandicoot N. Sane Trilogy است، دیگر به‌عنوان یک استودیو مستقل و جدا به‌ توسعه‌ی بازی‌های خود نخواهد پرداخت. به گفته‌ی اکتیویژن بلیزارد، تیم Vicarious Visions متشکل از ۲۰۰ نفر است که بخشی از کارمندان بلیزارد خواهند بود و به طور کامل به بازی‌ها و ابتکارات موجود بلیزارد اختصاص خواهند داشت.
 
این استودیو کهنه‌کار بیش از ۳۰ سال پیش تأسیس شده است و روی توسعه‌ی ده‌ها عنوان از جمله Skylanders، Guitar Hero، Destiny و Call of Duty نقش داشته است.
 
بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 که توسط این استودیو توسعه داده شده است، هم موفق شد نظر منتقدان و طرفداران را بسیار جلب کند و هم فروش بسیار خوبی را تجربه کرد و سریع‌ترین فروش را در میان بازی‌های سری تونی هاوک به نام خود ثبت کرد. این بازی فقط در دو هفته‌ی اول خود  بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت. موفقیت بازسازی سه‌گانه‌ی اصلی کرش بندیکوت حتی بیشتر بود و این بازی در دو سال اول عرضه‌اش بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.