باندپهن

باندپهن ثابت

فیبرنوری

June 26, 2022
11:13 یکشنبه، 5ام تیرماه 1401
کد خبر: 137009

نهضت جهادی توسعه فیبرنوری و USO دو طرح زیرساختی و اساسی در توسعه کشور

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: نهضت جهادی توسعه فیبرنوری "نجما" و USO روستایی، دو طرح زیرساختی و اساسی توسعه در کشور محسوب می شود.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، محمود زاده که در همایش آغاز نهضت جهادی توسعه فیبرنوری "نجما" در استان سیستان بلوچستان سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: امروز، اولویت کشور، کار جهادی در زمینه توسعه است.
 
محمودزاده با بیان اینکه کشور در شرایط فعلی نیاز به حرکت جمعی و جهادی دارد اظهار داشت: ضروری ست همه ما در شرایط کنونی، با اتحاد و همدلی، به تحقق توسعه در همه زمینه های کشور کمک کنیم.
 
وی در ادامه سخنان خود به اهداف پروژه نهضت جهادی توسعه فیبرنوری در کشور اشاره کرد و افزود: با ضروریاتی که در این طرح دیده شده است، سرعت توسعه در زمینه فیبرنوری و زیرساخت ارتباطی چند برابر خواهد شد.
 
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در ادامه اظهار داشت: در این روند که همدلی و همسویی بین دستگاه ها را می طلبد، دست یاری به سوی همه نهادهای اجرایی و حاکمیتی دراز می کنیم.
 
وی همچنین اظهار داشت:  وقتی موضوع ارائه خدمت به مردم مطرح می شود، این فقط مخابرات نیست که باید یک تنه تلاش کند،  بلکه همه اپراتورهای ارتباطی در کشور همراه با مخابرات باید در این روند نقش داشته باشند،  از اینرو،  همه ما نهایتا در یک قاب به مردم خدمت می کنیم. 
 
محمودزاده به بیان عزم شرکت مخابرات ایران در توسعه زیرساخت های ارتباطی استان سیستان و بلوچستان پرداخت و اظهار داشت: حضور هیات مدیره این شرکت همراه با شما، عزم و همت در پیاده سازی این پروژه را نمایان می کند. 
 
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در پایان سخنان خود بیان کرد: اکنون وقت گله مندی و مباحث حاشیه ای نیست،  بنا به فرمایش مقام معظم رهبری،  اکنون زمان تلاش جهادی برای رشد اقتصادی کشور می باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.