باندپهن

July 2, 2022
10:47 شنبه، 11ام تیرماه 1401
کد خبر: 137148

مدیر کل ارتباطات استان هرمزگان: ارتباطات در مناطق زلزله زده پایدار است

مدیر کل ارتباطات استان هرمزگان گفت: پس از وقوع زلزله در استان هرمزگان ارتباطات همچنان در این مناطق برقرار است.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نقل از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان، احد قویدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: با توجه به زلزله بامداد روز شنبه یازدهم تیرماه به بزرگی 6.1 در مقیاس ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین با مرکزیت روستای سایه خوش از توابع شهرستان بندر خمیر و همچنین 25 پس لرزه در شهرستان بندر خمیر؛ با پیش‌بینی‌های لازم در خصوص مقابله با بحران همه ارتباطات اپراتورهای سیار در مناطق مذکور پایدار است.
 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان افزود: هم اکنون ارتباط روستای سایه خوش(مرکز زمین لرزه) با استقرار دیزل ژنراتور سیار در منطقه بدون قطعی برقرار است.
 
قویدل فرد تصریح کرد: در دقایق اولیه پس از وقوع زمین لرزه به دلیل قطعی شبکه برق در محل زلزله ارتباط 18 سایت از مدار خارج شد که با تلاش اکیپ‌های فنی دستگاه‌های ذیربط ارتباط سیزده روستا برقرار شده است و هم اکنون فقط پنج روستای اطراف محل زمین لرزه به دلیل قطعی برق فاقد ارتباط پایدار هستند که تیم های پشتیبانی اپراتورها با تامین دیزل ژنراتورهای سیار در تلاش برای تامین برق سایت‌های مذکور هستند.
قویدل فرد تاکید کرد: هم اکنون در اثر زمین لرزه هیچ گونه اختلالی در شبکه ارتباطات ثابت و دیتای استان وجود ندارد و ارتباطات در مناطق زلزله زده پایدار است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.