تلفن همراه

گوشی

July 4, 2022
18:23 دوشنبه، 13ام تیرماه 1401
کد خبر: 137257

اعلام رسمی برخی مشخصات شیائومی 12S پرو در آستانه معرفی

شیائومی چندین ساعت دیگر در مراسمی از گوشی‌های سری شیائومی 12S رونمایی می‌کند و حالا این کمپانی تصمیم به انتشار برخی مشخصات مدل پرو این خانواده گرفته است. انتظار می‌رود شیائومی 12S پرو در نسخه‌ای با تراشه دیمنسیتی 9000 پلاس مدیاتک هم از راه برسد.
 
شیائومی استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در این مدل را تایید کرده بود اما پستی که «لی جون»، مدیرعامل و موسس شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشت، بدون هیچ توضیح خاصی تنها حاوی این جمله «بیایید درباره (تراشه دیمنستی) 9000 پلاس صحبت کنیم، نظرتان چیست؟» بود و موجب قوت گرفتن گمانه‌زنی‌ها درباره نسخه دیمنسیتی پرچمدار آینده این کمپانی شد.
 
مدیاتک نزدیک به دو هفته پیش از چیپ دیمنسیتی 9000 پلاس رونمایی کرده که عملکرد نسبت به مدل استاندارد کمی بهبود داشته. انتظار می‌رود مدل 12S پرو با شماره مدل 2206122SC نسخه مجهز به تراشه اسنپدراگون باشد و گوشی با شماره مدل 2207122MC از چیپ مدیاتک بهره ببرد.
مشخصات رسمی شیائومی 12S پرو
شیائومی با چند پست در ویبو بعضی از مشخصات کلیدی مدل 12S پرو را رسما تایید کرده است. با استناد به این پست‌ها، مدل مذکور دارای نمایشگر 6.73 اینچی امولد LTPO با وضوح تصویر 2K است.
 
این نمایشگر همچنین دارای نرخ تازه‌سازی قابل تنظیم از 1 الی 120 هرتز و تراکم پیکسلی 522 پیکسل در هر اینچ است. حداکثر روشنایی این نمایشگر نیز به 1500 نیت می‌رسد.
 
طبق موارد اعلام شده توسط شیائومی، باتری این مدل پرچمدار از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند که برای رسیدن به شارژ کامل تنها 19 دقیقه زمان نیاز دارد. این باتری همچنین از شارژ بی‌سیم 50 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس 10 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.
 
در زمینه دوربین هم استفاده از دوربین 50 مگاپیکسلی IMX707 سونی در کنار لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی به همراه دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی تایید شده‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.